gedcom?
Fra : Göran Wennerström

Dato : 29-04-05 16:43

Hej.

Hvad program er enkelt til at undersøge 2 næsten ens gedcom filer, og kunne
lave en liste over personer der kun er i den ene gedcom fil?

Tak for hjælp.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Michael Erichsen

Dato : 29-04-05 21:20

Göran Wennerström wrote:
> [...]
>
> Hvad program er enkelt til at undersøge 2 næsten ens gedcom filer, og kunne
> lave en liste over personer der kun er i den ene gedcom fil?

Hov, undskyld. Det virker lige modsat

Mvh Michael Erichsen

Fra : Michael Erichsen

Dato : 29-04-05 21:18

Göran Wennerström wrote:
> [...]
>
> Hvad program er enkelt til at undersøge 2 næsten ens gedcom filer, og kunne
> lave en liste over personer der kun er i den ene gedcom fil?

Jeg har anskaffet GENMATCHER. Det er efter min opfattelse formidabelt
godt og håndterer endog meget store file.

Findes på www.mudcreek.ca/genmatcher.htm. Kan hentes som demo udgave.
Koster 30 USD.

Mvh Michael Erichsen

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 03-05-05 15:58

On Fri, 29 Apr 2005 16:42:49 +0100, "Göran Wennerström" <g[fjern
dette]w@post.olivant.fo> wrote:

>Hej.
>
>Hvad program er enkelt til at undersøge 2 næsten ens gedcom filer, og kunne
>lave en liste over personer der kun er i den ene gedcom fil?

Eftersom gedcom er rene tekstfiler, så kan man da bruge fx Word's
sammenligning ikk'...?

Hvorfor gå over åen efter vand.... )

Venligst
John