Ft. 1787 i Tillitse sogn
Fra : Jørgen Hyldedahl Ras~

Dato : 29-04-05 11:11

Jeg kan ikke få adgang til folketællingerne 1787 i Arninge,
Dannemare, Gloslunde, Græshave og Tillitse sogne. Jeg har
to gange henvendt mig, sendt mails til Dansk Data Arkiv,
første gang 14. april med problemet.

Derfor et spørgsmål: Er det kun mig, der har denne oplevelse?

Jeg kan oplyse, at jeg ikke har problemer med adgang til
nabosognene i Lollands Sønder herred.

Venlig hilsen
Jørgen H. Rasmussen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 29-04-05 13:14

Jørgen Hyldedahl Rasmussen wrote:
> [...]
> første gang 14. april med problemet.
>
> Derfor et spørgsmål: Er det kun mig, der har denne oplevelse?
_________
Du er ikke alene om det, og at maile til DDA har jeg opgivet, man får
ikke svar.
Måske en henvendelse via knoglen vil hjælpe.
Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : Ole Grau

Dato : 29-04-05 13:14

"Jørgen Hyldedahl Rasmussen" <j.hyldedahl@rasmussen.mail.dk> skrev i
en meddelelse news:42720815$0$286$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> første gang 14. april med problemet.
>
> Derfor et spørgsmål: Er det kun mig, der har denne oplevelse?

Hej

Jeg har prøvet de nævnte sogne med negativt resultat.
DDA er for fine til at svare.

Ole Grau
9800 Hjørring
E-mail: ole . grau snabel stofanet dk

Fra : Bent Mortensen

Dato : 29-04-05 14:48

Hej Hvem søger du jeg kan måske hjælpe dig

v/h Bent

Fra : Jørgen Hyldedahl Ras~

Dato : 02-05-05 08:31

Der kan nu søges på Tillitse, 1787.