Unlock af Nokia 6610i
Fra : Jette

Dato : 27-04-05 17:48

Hej

Jeg har lige købt en Nokia 6610i og derefter forsøgt at låse den op vha. en
unlock-kode bestilt fra www.danskunlock.dk/ . Efter 3 fejlslagne forsøg tør
jeg ikke mere af frygt for at ødelægge telefonen. Nogen der har et bud på
hvad det er der går galt? Jeg er sikker på at jeg ved bestillingen af koden
har opgivet korret IMEI nummer, og jeg tvivler stærkt på at jeg efter 3
forsøg bliver ved med at taste forkert.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Th Frydensberg

Dato : 27-04-05 18:14

Jette wrote:
www.tekit.dk er gratis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-04-05 11:42

On Wed, 27 Apr 2005 19:13:37 +0200, Th Frydensberg
<frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

>www.tekit.dk er gratis

- men virker højst sandsynligt heller ikke. Jeg vil foreslå dig
(Jette) at handle et sted, hvor koden du får virker med garanti (husk,
at du kun har fem forsøg til at indtaste den rigtige kode).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - koder der virker med garanti

Fra : Jette

Dato : 28-04-05 19:44

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:
> - men virker højst sandsynligt heller ikke. Jeg vil foreslå dig
> (Jette) at handle et sted, hvor koden du får virker med garanti (husk,
> at du kun har fem forsøg til at indtaste den rigtige kode).

Problemet er nu løst. Jeg mødte personligt op hos Dansk Unlock og fik kvit
og frit låst min telefon op på under 1 minut. Fin service :)

Tak for rådene.

Mvh
Jette

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-04-05 21:17

On Thu, 28 Apr 2005 20:43:32 +0200, "Jette"
<frkmusika(fjernes)@hotmail.com> wrote:

>Problemet er nu løst. Jeg mødte personligt op hos Dansk Unlock og fik kvit
>og frit låst min telefon op på under 1 minut.

Kvit og frit? Du betalte jo for oplåsningen (koden) - så er det da et
must, at telefonen så også bliver låst op - uden yderligere
omkostninger.

>Fin service :)

Tja, jeg synes umiddelbart ikke det er fint at skrive, at man kan låse
Nokia 6610i op med koder, når man ikke kan.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Jette

Dato : 29-04-05 18:57

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:
[snip]
> Tja, jeg synes umiddelbart ikke det er fint at skrive, at man kan låse
> Nokia 6610i op med koder, når man ikke kan.

Sådan kan man naturligvis også se på det. Jeg var blot glad over at min
telefon blev låst op uden yderligere problemer.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Ingvar(Sailor)

Dato : 28-04-05 15:45

Hej Jette

Jette wrote:
> [...]
> har opgivet korret IMEI nummer, og jeg tvivler stærkt på at jeg efter 3

Hvor har du købt telefonen henne? Fordi hvis du har købt den hos Telia
så er der en stor chance for at den IKKE er låst! Har selv købt 2 af
samme type og de var ikke låst til Telia

MVH
Ingvar