Hovedbøjle til mobiltelefon ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 11-05-05 12:05

Når man sidder ved pc'en og skal arbejde, samtidig med at man vil tale i
mobiltelefon, har man et problem, da begge hænder ikke er frie. Det kan
sikkert løses ved at have en BlueThuth-øresnegl, men da jeg ikke har denne
teknologi på min Nokia 3510i, så søger jeg efter noget mere primitivt. Der
må findes en form for hovedbøjle, som kan holde mobiltelefonen fast på øret,
uden at man selv behøver at bruge en hånd til det.

Eksisterer en sådan (uhyre praktisk) anordning eller hovedbøjle?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Tommy S.

Dato : 11-05-05 12:46

On Wed, 11 May 2005 13:05:18 +0200, "Jakob Munck"
<jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>må findes en form for hovedbøjle, som kan holde mobiltelefonen fast på øret,
>uden at man selv behøver at bruge en hånd til det.

Du har ikke overvejet at købe et håndfri sæt til kr. 79,00 eller noget
i den stil. En bøjle der kan holde selve telefonen?? DET har jeg
allligevel aldrig før hørt nogen der gerne ville have! :)
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Jakob Munck

Dato : 11-05-05 13:06

> Du har ikke overvejet at købe et håndfri sæt til kr. 79,00 eller noget
> i den stil. En bøjle der kan holde selve telefonen?? DET har jeg

Kan jeg tilslutte et "håndfrit sæt" til en Nokia og så tale uden at holde
telefonen? Er der udgang til det? Ja, min uvidenhed er vist åbenlys, men nu
vil jeg henvende mig i en forretning og spørge.

v.h.
Jakob Munck

Fra : Jakob Munck

Dato : 11-05-05 14:26

ok, nu ved jeg så hvad et håndfrit sæt er for noget og jeg har købt et for
49 kr. Det virker faktisk godt, men der er det problem, at lyden i
øretelefonen er meget lavere end den er på telefonen, så det er svært at
høre, hvad der bliver sagt. Man kan naturligvis skrue op for lydstyrken på
telefonen, men selv når man gør det, er det for lavt.

Er det sådan med alle håndfrie sæt, eller er det bare et skodsæt, som jeg
har fået fat i?

v.h.
Jakob

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-05-05 14:43

On Wed, 11 May 2005 15:26:15 +0200, "Jakob Munck"

det er et skodsæt...

Fra : Tommy S.

Dato : 12-05-05 10:02

> [...]

>telefonen, men selv når man gør det, er det for lavt.
>
>Er det sådan med alle håndfrie sæt, eller er det bare et skodsæt, som jeg

Skodsæt! :)

Jeg har i hvert fald ikek det problem med mit selv om det er et
billigt et købt hos Thansen til en Nokia 6210.

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 12-05-05 18:30

Jakob Munck wrote:
> [...]
> en hånd til det.
> Eksisterer en sådan (uhyre praktisk) anordning eller hovedbøjle?

Det er faktisk lavet
Se her : http://www.30metri.com/photos/handsfree.jpg

Jan

Fra : Jan

Dato : 13-05-05 08:09

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message news:<4281e6f3$0$260$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> uden at man selv behøver at bruge en hånd til det.
>
> Eksisterer en sådan (uhyre praktisk) anordning eller hovedbøjle?

Hvad med den her ?

http://www.desitunes4u.com/Jokes/Desi-hands%20free%20kit.jpg

Den er sgu' da smart.

Jan