Clamshell mobil med bluetooth
Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 10-05-05 19:42

Hejsa,

Min kone ønsker dig en ny mobilos, og den gamle Nokia 3650 hun har er
vel også moden til udskiftning efterhånden.

Hun har 3 krav til den nye mobil

- Det skal være en lille clamshell
- Den skal have bluetooth
- Den må ikke koste en bondegård

Er der nogen her der har nogle anbefalinger?

På forhånd tak.

Lars

--
www.tomtompoi.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
Over 100 gratis POIer, og INGEN begrænsninger på download.

Fra : Cox

Dato : 11-05-05 10:45

On Tue, 10 May 2005 20:42:12 +0200, Lars (ArthurDent) wrote:

> [...]
> - Den skal have bluetooth
> - Den må ikke koste en bondegård
>
> Er der nogen her der har nogle anbefalinger?

At det skal være en clamshell med Bluetooth begrænser udvalget en del. Den
billigste jeg kan komme på er Motorola V535 (billigste pris på
mobilpriser.dk: 1kr med Telia Go199, ialt 1294 for 6 mdr). Om den er lille
kan nok diskuteres, men jeg synes nu ikke størrelsen er så slem.

Ellers er der Motorola V3, Samsung E720 og D500 (slide-tlf, ikke
clamshell), men de koster alle væsentlig mere.

TC

Fra : Sp@cey

Dato : 11-05-05 15:44

"Cox" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad med en SonyEricsson Z600? Jeg har været Meget tilfreds med min...!
Nu er den på vej på pension, men ellers en dejlig telefon....

Mvh
Kenneth der simpelthen ikke gider spilde tiden på en telefon uden blåtand...
SE Styrer!