k700i "almindelig vækkeur"?
Fra : Conny Nielsen

Dato : 08-05-05 13:13

Hejsa!

Har nu endelig fået købt mig en SEk700i og mangler bare at få mit nummer
flyttet, så jeg kan bruge den "rigtigt" Nu har jeg leget med telefon og
hvor er den bare FED.
MEN kan jeg få et "almindelig" bib bib bib når jeg bruger vækkeuret?? Jeg
kan sætte den til alle mulige melodier... Men jeg vil altså helst have et
bib bib (som f.eks min gamle Nokia 3510i). Kan dette lade sig gøre? Kan jeg
evt down loade det som ringetone?

MVH

Conny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-05 13:24

Conny Nielsen wrote:
> Kan dette lade sig gøre? Kan jeg
> evt down loade det som ringetone?

Ja, du skal bare finde en MP3 eller MIDI fil der siger sådan og så hente
den.

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Fra : Conny Nielsen

Dato : 08-05-05 13:27

> Ja, du skal bare finde en MP3 eller MIDI fil der siger sådan og så hente
> den.
>
> --
> mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Takker!! også for det hurtige svar Så må jeg lige vente til nummeret er
blevet overført og så gå på jagt... Kan altså bedste forlige mig med et bib
bib om morgenen :-0
Entenlig lidt utrolidt, efter min mening, at sådan en simpel lyd ikke følger
med

MVH

Conny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-05-05 16:46

Conny Nielsen wrote:

> Entenlig lidt utrolidt, efter min mening, at sådan en simpel lyd ikke følger
> med

De har valgt lyden at et "gammeldags" vækkeur istedet for :)

Anyway, jeg syns det er mere utroligt at det ikke er muligt at vælge
"lydløs" på alarmlyden, man bliver nød til at have en MP3 fil uden lyd
som alarmlyd for at kunne slå den på fuldstændig lydløs (f.eks. hvis man
sidder til et møde)

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Fra : Conny Nielsen

Dato : 09-05-05 18:20

">
> De har valgt lyden at et "gammeldags" vækkeur istedet for :)

Som lyder aldeles rædeslsfuldt om morgenen.... Puha, jeg kan blive så
morgensur!!! Derfor holder jeg mig til bib bib, det er nok den jeg bliver
mindst morgensur af

> [...]
> "lydløs" på alarmlyden, man bliver nød til at have en MP3 fil uden lyd som
> alarmlyd for at kunne slå den på fuldstændig lydløs (f.eks. hvis man

Hmm, det skal jeg da have undersøgt, for jeg har tit brug for, at sætte min
på lydløs... Men (hvilket jeg selvfølgelig tro på, når du siger det) hvis
det er sandt, JA, så er det sgi da utroligt....

MVH

Conny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-05 23:31

Conny Nielsen wrote:

> Hmm, det skal jeg da have undersøgt, for jeg har tit brug for, at sætte min
> på lydløs... Men (hvilket jeg selvfølgelig tro på, når du siger det) hvis
> det er sandt, JA, så er det sgi da utroligt....

Jeg fandt en "silence.mp3" på 10 sek på det store fine fancy internet -
bare brug google :)

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/