"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in
news:426e1c13$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk
>> Hvorfor skulle de lukke det ned ? De har købt nummeret sammen
>> med resten af Orange ligesom de også stadig bruger 80404040 til
>> kundeservice.
> Det er ikke hensigtmæssigt at have to forskellige
> beskedcentralnumre. Derfor er jeg ret sikker på, at de med tiden
> vil få lukket den ene beskedcentral ned - hvilket kan give lidt
> driftsforstyrrelser.
Mit umidelbare gæt er at de sætter Oranges beskedcentral nummer op
som alias nummer (eller hvad der svarer til) til deres egen
beskedcentral. I alt fremtidigt materiale fra Telia vil kun Telia
nummeret stå. På den måde får alle nye det "nye" nummer og de
tidligere Orange kunder får ingen problemer med at skulle skifte.
Sådan ville jeg gøre hvis jeg stod for det :)
Du har ret i der ikke er nogen grund til at have mere end en central,
på den anden side, det er næppe en enkelt maskine der kører det hele
så mon ikke de bare integrerer de to systemer til et system med to
numre ?
--
..: Henrik Stidsen -
http://hs235.dk/ -
http://hs235.dk/blog/ ::...
"Be nice to nerds - you might end up working for one"