nokia 6230 sms prob.
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 19-04-05 06:55

Hej...

jeg er den heltige ejer at en nokia 6230 men når jeg skal skrive sms´er
sætter den ikke det ord jeg bruger mest først dvs. at når jeg skal skrive
min kærestes navn DORTHE skiver telefonen FORTID og det er jo ikke lige det
man vil skrive til sin kæreste vel kan man ikke lave det om????

Anders

Fra : Thomas Andersen

Dato : 19-04-05 07:06

Du kan slå T9 ordbogen fra.
Men tag hellere manualen og brug 10 min på at lære at bruge ordbogen.
Den er hurtig, og let at gå til når man først lige har prøvet det een gang.

Fra : Mindbo

Dato : 19-04-05 07:56

Jeg tror også Anders bruger ordbogen. Problemet er, han selv vil bestemme i
hvilken rækkefølge, forslagene i ordbogen kommer.
Jeg ved desværre ikke, om dette kan lade sig gøre. Men jeg tror det desværre
ikke.

Mindbo

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 19-04-05 12:11

Hej...
ja Mindbo det er rigtigt jeg bruger ordbogen nu men der er ligesom om at den
ikke vil følge med i hvilke ord jeg bruger mest, hvilket jeg havde indtryk
af at den ville...

Anders

Fra : SvendeBent

Dato : 19-04-05 17:09

> [...]
den
> ikke vil følge med i hvilke ord jeg bruger mest, hvilket jeg havde indtryk

Det gør Sony Ericsson telefonerne som standard. Tror desværre ikke man kan
sætte Nokia til at gøre det.

mvh SvendeBent