Hvor finder man ringetonene på en nokia 66~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 16-04-05 15:45

Hej

En ven af mig, som har fået sig en nokia 6670. Nu kan vi ikke finder
ud af hvor ringetonene er henne.
Vi har været inde under kontakterne og der kunne man se ringetonene
men der kan man kun vælger for hver kontakt.
Hvor ligger de faste ringetoner henne. Synes de er utrolig svære at
finder.
Håber i kan hjælper os.

Mvh fra os

Fra : Johnny

Dato : 16-04-05 16:36

"Poul Johannsen (slet 35XOU)" <poul_johannsen@35XOUhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:11136628630.909968870951552@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> men der kan man kun vælger for hver kontakt.
> Hvor ligger de faste ringetoner henne. Synes de er utrolig svære at

Tryk på MENU
Find PROFILER og TRYK
Vælg profil
Tryk på VALG og derefter TILPAS