Nokia 9300?
Fra : Anders Mørk

Dato : 13-04-05 12:20

Hejsa, jeg står og er lidt i tvivl om jeg skal købe en Nokia 9300 som en
kombi mellem en PDA og en telefon til erstatning for en Nokia 6310i og en
Palm m505 eller om jeg skal satse på en ny PDA og beholde min 6310i. Er der
nogen der allerede har gjort samme overvejelser?

Hvor gode er webbrowsere på PDA'er nu om dage? Kan man f.eks. bruge diverse
netbanker?

Venligst,
Anders

Fra : Dan

Dato : 13-04-05 16:50

Jeg vil da godt anbefale en Qtek 9090, som jeg selv bruger.

Den har det hele, plus en masse som en Nokia Communicator ikke har.

Jeg havde før en Nokia 9210, men denne er bedre...

Dan