? 6230 i -
Fra : Per Krabbe

Dato : 05-04-05 19:38

Er der nogensteder den kan købes nu ?

pkc

Fra : N. Christensen

Dato : 05-04-05 21:57

> Er der nogensteder den kan købes nu ?

Forhandlerne kan bestille dem fra 13. april. Reservedele kan allerede
nu bestilles hjem af Nokia Service butikker.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 04:34

N. Christensen wrote:

> Forhandlerne kan bestille dem fra 13. april. Reservedele kan allerede
> nu bestilles hjem af Nokia Service butikker.

LOL! Det siger jo så en del.
--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : L@rs

Dato : 06-04-05 09:50

Hvilken forhandler`??

Lars

Fra : N. Christensen

Dato : 06-04-05 10:41

> Hvilken forhandler`??

Min lokale Teleringen-butik.

--
N. Christensen

Fra : N. Christensen

Dato : 07-04-05 15:29

> Min lokale Teleringen-butik.

Kr. 2700,- inkl. moms burde den komme til at koste.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : phk

Dato : 11-04-05 18:38

> Kr. 2700,- inkl. moms burde den komme til at koste.

Ja, 350 Euro, som det skrives rundt omkring.

Men kommer det til at passe på lille DK?

--
Per, Esbjerg