Oulook sync med Motorola Razr V3 ?
Fra : JRS -8260

Dato : 05-04-05 16:16

En veninde har lige købt sig en Razr.. Hun vil gerne sync'e sine kontakter i
Outlook med telefonen og påstår der ikke er software med til telefonen der
kan gøre dette... Samtidig siger sælgeren i TDC butikken, at dette skal
købes separat...
Først sagde jeg, "det tror jeg sku ikke på, det skal da være med". Så søgte
jeg lidt på nettet og så der var andre der havde problemet...

Har dog også læst en dansk anmeldelse af telefonen, hvor der bliver sagt det
følger med og virker fint..

Nogen der har erfaringer? Har kigget på Motorolas hjemmeside og kan ikke
rigtigt finde noget om det. Under download er der bare ringetoner og andet
crap :-|

På forhånd tak
JRS