Jazz gennemgang
Fra : Koeffe

Dato : 10-05-05 21:53

Jeg havde en gang et link til en fyldig side om jazz som jeg
har fået smidt væk.

Jeg søger en side som gennemgår de forskellige typer jazz.
Jeg ved godt at man kan finde det på www.allmusic.com, men
jeg søger efter en mere sammenhængende guide.

--
Koeffe

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 10-05-05 22:26

Koeffe wrote:
> [...]
> Jeg ved godt at man kan finde det på www.allmusic.com, men
> jeg søger efter en mere sammenhængende guide.

Der er flere muligheder:

http://www.apassion4jazz.net/

http://www.allaboutjazz.com/timeline.htm

http://www.hypermusic.ca/jazz/mainmenu.html

Disse er føjet til mine foretrukne.

Volds

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Koeffe

Dato : 10-05-05 22:47

"Karsten Enevoldsen" <volds@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse

| Der er flere muligheder:
|
| http://www.apassion4jazz.net/
|
| http://www.allaboutjazz.com/timeline.htm

Jep, de var okay.... dog synes jeg der mangler nogle
stilarter.... men det kommer måske an på hvor meget man vil
gå ned i detaljer med underkategorier osv...

| http://www.hypermusic.ca/jazz/mainmenu.html

Virker vist ikke lige på nuværende tidspunkt.

Flere, anyone?

--
Koeffe