Kender i denne her?
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-05-05 12:27

Jeg kan kun huske videoen, men mener det er en duet mellem en langhåret fyr
og en smuk kvinde (nok en rock-ballade).
Temaet i videoen er noget ala Skønheden og Udyret, men man kan se begge
sangere tydeligt. Manden går med lang kappe og kvinden går i en smuk kjole.
Det meste af videoen foregår inde i et slot, men jeg synes at kunne huske
noget med en motorcykel...
Ved godt det er meget svært, men nummeret var vist nok et hit i sin tid.

Fra : zcully

Dato : 08-05-05 12:35

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
> [...]
> huske noget med en motorcykel...
> Ved godt det er meget svært, men nummeret var vist nok et hit i sin tid.

Hmm lyder meget som Meat Loaf - I would do anything for love?

/Zcully

Fra : lars jespersen

Dato : 08-05-05 12:38

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> noget med en motorcykel...
> Ved godt det er meget svært, men nummeret var vist nok et hit i sin tid.

Det er nok ham Meatloaf, sikkert med Bat out of hell/2

Lars

Fra : JE

Dato : 08-05-05 12:39

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> huske noget med en motorcykel...
> Ved godt det er meget svært, men nummeret var vist nok et hit i sin tid.

Jeg er ikke sikker, men jeg synes at kunne huske at Meat Loaf har lavet
noget lignende. Måske "I would do anything for love" fra 1993 -
http://www.meatloaf.de/index_en.php.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-05-05 14:55

Ja... Nu kan jeg godt huske det.. Mange tak!
Det er Meat Loaf med I'd do anything for love (but I won't do that), men
hvem er tøsen han synger med?

Fra : Dag Stinus

Dato : 08-05-05 15:01

> Ja... Nu kan jeg godt huske det.. Mange tak!
> Det er Meat Loaf med I'd do anything for love (but I won't do that), men
> hvem er tøsen han synger med?
Ellen Foley vil jeg tro. Se
http://www.softshoe-slim.com/lists/m/meatloaf.html.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-05-05 15:19

> Ellen Foley vil jeg tro. Se
> http://www.softshoe-slim.com/lists/m/meatloaf.html.

Mange tak... Hun er åbenbart også sangerinde/skuespillerinde...

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 23:36

> Ellen Foley vil jeg tro. Se
> http://www.softshoe-slim.com/lists/m/meatloaf.html.

SVJH har han da også sunget med Carla DeVitto, men hun står bare ikke på den
liste.

Har en video med de to på You Took The Words Right Out Of My Mouth (Hot
Summer Night).

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-05-05 01:20

Den 09-05-05 00.36 skrev kimila følgende:

> SVJH har han da også sunget med Carla DeVitto, men hun står bare ikke på den
> liste.

Hun er ikke med på nogen af lp'erne. Ellen Foley lagde stemme til Bat
out of Hell (og senere også Bat out of Hell II), men hun var ikke med
til koncerterne, der var det i stedet Carla DeVitto, der sang med Meat
Loaf. Det var så også Carla DeVitto, der var med på videoerne fra lp'en.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Kondiwasser

Dato : 10-05-05 22:32

On Sun, 8 May 2005 15:54:46 +0200, "Søren Kjeldsen"

Hey,

Hun hedder Dana Patrick.

http://meatloafonline.com/meat_batoutofhell2.htm