Vedr. Giants of Rock 10. Juli
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-05-05 14:12

Hvilke sange kan jeg forvente de diverse bands spiller?

Rammstein:
Spiller de kun fra Reise, Reise, eller kommer der også nogle af de gamle
(som jeg personligt bedst kan lide).

Slayer:
Jeg har hørt meget South of Heaven og God Hates Us All og så lige snuset
lidt til Reign In Blood. Men hvad kan der forventes de spiller?

Motorhead:
Vil de promonere et nyere album eller er der nogle bestemte albums, jeg bør
lytte lidt til?

P.S.
Hvor kan man finde flest informationer om denne endags-festival?

Fra : Kong Kent

Dato : 04-05-05 16:23

> Rammstein:
> Spiller de kun fra Reise, Reise, eller kommer der også nogle af de gamle
> (som jeg personligt bedst kan lide).

De spiller helt sikkert også meget fra de gamle plader! Det bliver deres
bedste materiale, helt sikkert. Så hvis du også har hørt Rammstein før
"Reise Reise" bliver du med garanti ikke skuffet

> Slayer:
> Jeg har hørt meget South of Heaven og God Hates Us All og så lige snuset
> lidt til Reign In Blood. Men hvad kan der forventes de spiller?

De spiller alle de store. Naturligvis South Of Heaven, Seasons In The
Abyss, Angel Of Death osv. osv. De par gange jeg har hørt Slayer har det
hver gang været en tour de force igennem deres bedste sange i
bagkataloget. De har jo ikke nogen ny skive på gaden de supporter, så
det bliver utvivlsomt en rigtig god gang 'greatest hits' fra Kerry King
og co.

> Motorhead:
> Vil de promonere et nyere album eller er der nogle bestemte albums, jeg bør
> lytte lidt til?

Jeg gætter på de kopierer det sæt de spillede i Store Vega sidste år. En
god blanding fra hele karrieren, og lyt du bare "Ace of Spades" lystigt
igennem, så du kan skråle med når de lukker og slukker deres optræden

> P.S.
> Hvor kan man finde flest informationer om denne endags-festival?

aner det ikke. Der er ikke oprettet nogen hjemmeside, så
www.billetnet.dk vil nok være mit første og eneste stop på nettet.
Billetten skal i hus, og så ellers ikke bekymre mig om ret meget andet
end vejret. For uanset hvad, så bliver det et BRAG på Gentofte den dag i
juli måned. Hold da kæft de har tørret Roskilde i røven med de bands de
har sikret. Roskilde har Duran Duran og Snoop Dogg, mens Gentofte løber
med Rammstein, Slayer og Motörhead. *hehe*

mvh

Kent.

Fra : Lars Petersen

Dato : 04-05-05 17:55

> Jeg gætter på de kopierer det sæt de spillede i Store Vega sidste år. En
> god blanding fra hele karrieren, og lyt du bare "Ace of Spades" lystigt
> igennem, så du kan skråle med når de lukker og slukker deres optræden

Men kan Lemmy huske teksten? Han er - om nogen - steneren over dem alle

/lars

Fra : Kong Kent

Dato : 04-05-05 23:24

Lars Petersen wrote:

> Men kan Lemmy huske teksten? Han er - om nogen - steneren over dem alle

Han kunne da huske teksterne i Store Vega, så vi må håbe han også kan
dem i Gentofte. Tror faktisk han er bedst når han har en promille på
6,666% *hehe*

mvh

Kent.

Fra : Lars Petersen

Dato : 05-05-05 12:42

> Han kunne da huske teksterne i Store Vega, så vi må håbe han også kan dem
> i Gentofte. Tror faktisk han er bedst når han har en promille på 6,666%
> *hehe*

De spillede et nummer til WrestleMania der vist hedder "Time to play the
Game" og det var faktisk anden gang de gjorde det uden at Lemmy havde lært
teksten, men der var sgu knald på musikken som der altid er når de er på
scenen

/lars

Fra : Dopedog

Dato : 05-05-05 20:21

> [...]
> teksten, men der var sgu knald på musikken som der altid er når de er på

Den hedder bare The Game :)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-05-05 18:26

>Hold da kæft de har tørret Roskilde i røven med de bands de har sikret.
>Roskilde har Duran Duran og Snoop Dogg, mens Gentofte løber med Rammstein,
>Slayer og Motörhead. *hehe*

Nu ville jeg så give en finger for at se Fantomas/Mike Patton feat. (en hel
røvfuld). Og Black Sabbath, Enslaved (+nogle andre jeg ikke kan huske) ville
jeg da også gerne se...

Fra : Kong Kent

Dato : 04-05-05 23:23

Søren Kjeldsen wrote:

> Nu ville jeg så give en finger for at se Fantomas/Mike Patton feat. (en hel
> røvfuld). Og Black Sabbath, Enslaved (+nogle andre jeg ikke kan huske) ville
> jeg da også gerne se...

Så gør som jeg: Snup begge begivenheder

mvh

Kent - der også tager til Wacken Open Air 2005!!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-05-05 23:50

> Så gør som jeg: Snup begge begivenheder

Tjah... Nu er du så over 18 kunne jeg forestille mig. Jeg mangler dog
desværre 3 måneder, så ingen permission fra husets ældste. Derfor er jeg
nødsaget til Giants of Rock sammen med mennesker, der hele tiden nævner det
som en "Rammstein-koncert"
Men det bliver fedt... Skal lige have hørt en masse Slayer og en masse
Motorhead... For Rammstein sidder på ryggraden.

Fra : Michael

Dato : 06-05-05 17:40

Søren Kjeldsen skrev:

> [...]
> Men det bliver fedt... Skal lige have hørt en masse Slayer og en masse
> Motorhead... For Rammstein sidder på ryggraden.

Det bliver overdrevet fedt den dag i Juli.... Gad vide hvem der er det
sidste band, så vidt jeg husker, så kommer der 4 bands og spiller op i
Gentofte! Har hørt lidt rygter om at det er APOCALYPTICA skulle komme,
men det er kun et rygte....

Nu må vi se... Hvis du vil vide lidt mere om koncerterne, så er der lidt
om det på www.concerts.dk og gaffa.dk

Mvh.
Michael

Fra : Dag Stinus

Dato : 06-05-05 18:44

> [...]
> sidste band, så vidt jeg husker, så kommer der 4 bands og spiller op i
> Gentofte! Har hørt lidt rygter om at det er APOCALYPTICA skulle komme, men

Du behøver ikke vente til juli hvis du vil høre Apocalyptica. De spiller den
24. maj i Lille Vega
http://www.vega.dk/Kalender/Kalender/2005/5/APOCALYPTICA.aspx.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Ken Larsen

Dato : 06-05-05 22:07

Michael <michaelnielsen@phobia.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:427b9df6$0$721$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
..

> Det bliver overdrevet fedt den dag i Juli.... Gad vide hvem der er det
> sidste band,

Jeg læste pålidelige rygter, fra et site hvor Kong Kent er med, om at det er
et stort svensk navn.

Man kan jo håbe på In flames.

--
MVH
Ken Larsen

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-05-05 22:36

> Man kan jo håbe på In flames.

Hmm... Jeg håber mere på disse bands, alle af dem er sikkert ikke svenske:
The Haunted (de kommer jo trods alt til Roskilde), Amon Amarth eller
Entombed (skulle faktisk have set dem i år, men det blev desværre ikke til
noget)

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 13:22

> [...]
> The Haunted (de kommer jo trods alt til Roskilde), Amon Amarth eller
> Entombed (skulle faktisk have set dem i år, men det blev desværre ikke til

Det ville virkelig være lækkert, hvis Amon Amarth kom med! :)