Vinyl Singler og EPér ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 10:26

Vi har en 387 gamle singler og EP.Er der nogen der kan svare mig på,hvad man
kan tage for dem.Jeg ved godt,at mange vil sige,at jeg skal sætte dem på
aktion,det vil jeg nu ikke.Alle uden ridser.
Der er bla.
Elvis Presley.
Cliff Richard
Pink Floyd
Nazareth
Them
Dave Clark five
Animals
Electric Prunes
Rolling Stones
Yardbirds.

Dette er kun en lille del af dem.

Venlig hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 10:54

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan tage for dem.Jeg ved godt,at mange vil sige,at jeg skal sætte dem på
> aktion,det vil jeg nu ikke.Alle uden ridser.

Hej Anne

Vil I kun sælge samlet eller hvordan?
Jeg kunne meget vel være interesseret i at købe nogle af dem (især Stones
evt. Yardbirds, PF, Animals).
Så, sig til hvis I vil sælge et lille parti så kan vi nok finde en pris (alt
efter titler og antal kan de måske godt gå til op mod en tyver pr styk...)

mvh
Jonas
København

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 12:00

> [...]
> (alt
> efter titler og antal kan de måske godt gå til op mod en tyver pr styk...)

Hej Jonas

Vi har ikke rigtig talt om,at de skulle sælges samlet.Det kommer også meget
an på prisen.Du kan lige kontakte mig,så kan du få listen tilsendt.

Hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 15:40

Der er kommet et bud på dem alle.

Hilsen Anne

Fra : Peter G.

Dato : 04-05-05 17:25

"AM" <an.msnabelapc.dk> writes:

> Der er kommet et bud på dem alle.

Hvorfor fortælle os dette? Du bad jo blot om overslag på hvad du kunne få
for dem.

Vi her i gruppen DK.KULTUR.MUSIK (som BESTEMT ikke er en HANDELSGRUPPE)
kan jo være ligeglade med pladernes skæbne. Det er irrelevant om de er
blevet brændt, spist, solgt, købt, ridset, eksporteret til Tyskland
eller konverteret til katolicismen.

Lad venligt være med at sende flere (slet skjulte) salgsannoncer til
denne gruppe igen.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 22:49

> [...]
> denne gruppe igen.
>
> --
> M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive

Det må i da virkelig undskylde.Jeg skrev det for,at der er er mange der har
kontaktet mig.Vi kan vel alle fejle ikke.

Anne

Fra : Peter G.

Dato : 05-05-05 15:53

"AM" <an.msnabelapc.dk> writes:

> Det må i da virkelig undskylde.Jeg skrev det for,at der er er mange der har
> kontaktet mig.Vi kan vel alle fejle ikke.

Ja, og mit direkte og lettere irritable indlæg var også for at tage det
i opløbet, inden andre får den idé at handelsannoncer er acceptable i
denne gruppe.

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 21:42

> [...]
> denne gruppe.
>
> --
> M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive

Nu kan jeg godt nok ikke se,at det var en handelsannonce.At jeg så skriver
der er nogen der har sendt mig et bud var kun for,at der ikke var flere der
behøvede at kontakte mig.For mig er det nu kun alm.høflighed.

Venlig hilsen
Anne