Hjælp --- lille-sommerfugl
Fra : joewi

Dato : 23-04-05 12:45

Hej
Jeg leder efter den instrumentale udgave af
"lille sommerfulg" nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en version

takker på forhånd

JW

Fra : Jette

Dato : 23-04-05 15:05

joewi <wittensletdette@privat.tele.dk> wrote:
> Hej
> Jeg leder efter den instrumentale udgave af
> "lille sommerfulg" nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en
> version

Du kan f.eks. bestille denne cd til afhentning på dit lokale bibliotek via
www.bibliotek.dk :

Eddie serverer kendte festsange & evergreens : til lykke med dagen :
instrumental

Eddie (Carstensen), el-orgel
{1988}
Forlag: Combi Sound
Opstilling i folkebiblioteker: Dansk underholdning
Combi Sound CD 031088

Her er 'Lille Sommerfugl' med. Hvordan det så lyder skal jeg ikke udtale mig
om

Mvh Jette