Beslag til SONY højtalere
Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-04-05 16:31

Hej NG,

Kæresten har fået et Sony Home Theater System (HT-SL40)som bl.a består
af 4 små højtalere som bruges til front og surround.

Hun vil gerne have sat disse højtalere op på væggen og det er her
problematikken opstår..

Sony har sådanne beslag men de koster omkring 250 kr. stykket. Kender I
til hjemmesider / firmaer som forhandler dem billigere? Eller kender I
til andre beslag som kan bruges istedet for og som ikke koster en formue..

Højtalerne er SS-MSP50.

Hvis jeg poster i dne forkerte gruppe, så henvis mig venligst til den rette.

Tak på forhånd :)

Mvh
Mikael

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-04-05 16:36

Mikael Schøler wrote:

> Tak på forhånd :)

Spørg i dk.teknik.lyd

/David

Fra : Holst

Dato : 15-04-05 16:45

Mikael Schøler wrote:

> Hvis jeg poster i dne forkerte gruppe, så henvis mig venligst til den rette.

Ja, der er i hvert fald ikke meget kultur over dit spørgsmål.

Prøv dk.teknik.lyd (eller eventuelt dk.teknik.elektronik). Jeg kender
ingen af grupperne, så kig eventuelt på fundatsen først.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-04-05 09:35

Holst wrote:

> Ja, der er i hvert fald ikke meget kultur over dit spørgsmål.
>
> Prøv dk.teknik.lyd (eller eventuelt dk.teknik.elektronik). Jeg kender
> ingen af grupperne, så kig eventuelt på fundatsen først.
Ah ja.. Jeg synes nok jeg havde misset en. Jeg kunne bare ikke rigtig
finde den.

Takker.

Mvh
Mikael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-04-05 15:04

Holst wrote:

> Ja, der er i hvert fald ikke meget kultur over dit spørgsmål.
>
> Prøv dk.teknik.lyd (eller eventuelt dk.teknik.elektronik). Jeg kender
> ingen af grupperne, så kig eventuelt på fundatsen først.

Eller måske dk.forbruger

De vil nok foreslå han køber et enkelt beslag, smutter ned forbi sin
lokale smed og spørger hvor mange kasser øl de skal have for at lave
dem, for derefter at returnere det købte og få pengene igen.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-04-05 17:34

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev

> Sony har sådanne beslag men de koster omkring 250 kr. stykket. Kender I
> til hjemmesider / firmaer som forhandler dem billigere? Eller kender I
> til andre beslag som kan bruges istedet for og som ikke koster en formue..

Jeg laver beslag bl.a. i poleret rustfrit stål og andet stål, så send mig et
billede, så skal jeg sige dig hvad de kan koste.

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!