Nogen der har teksten til omkvædet på "
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 14-04-05 16:32

Hej NG

Jeg ved at sangen bla. spilles af gruppen "Vos", men kan ikke finde
teksten på nettet.

Pft.

Christian

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-04-05 19:44

Hey

Christian Jacobsen wrote:
> Hej NG
>
> Jeg ved at sangen bla. spilles af gruppen "Vos", men kan ikke finde
> teksten på nettet.

2 min. på google

Så er det bare med at gi' et nummer

http://www.kandu.dk/dk/spg/52421

Da a blev pensionist, da følt' a mæ lidt trist
A var færdi' hen på Danfos hva' sku a nu ta' mæ te'
A gik å så så svot, a gik snar' helt agurk
men så pludsli' fik a sån en vældi go' ide

Ta en tur me' æ spritte, med Hans Christian og me' Mitte
Fyld æ lommer op me' sukker, cigarette slik og gin
Spil lidt yatzie og lidt kort, man ska bare mor' sig godt
Ta så hjem og sælg det hele og æ tur har tjent sig ind

A har en hem'lighed nu ska' I bare se
A har nemlig syet nog' smuggel bovs' me manne lommer i

Se her er en Bacardi, og en kæmpeflask mæ snaps i
25 så'n små flasker jævnt fordelt rundt på min krop
Et sted hvor man it' gætte', har a gemt cigarette'
og et par ekstra flasker ka der li' bli' plads til her

Ta en tur......

Men sku' det nu og vis' sig, æ tolder finder vej
Da gemmer a nog' pakker hvor han it' må føl' sig frem
Han ka' se a fylde' lidt, men gør' nog' ka' han it'
Der gemmer a æ sukker, det ka' I se når a mæ bukker

Ta en tur.....

A tøvs a er så heldig, ja det er da hel' vældi'
med sukker, slik og flasker, cigarette' og nog' øl
mit liv det æ så dejli når a mæ æ spritte sejle'
Ja I ka' tro a elsker å vær' pensionist

Ta en tur mæ æ spritte....

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 14-04-05 20:01

Christopher Tracy wrote:

> 2 min. på google
>
> Så er det bare med at gi' et nummer
>
> http://www.kandu.dk/dk/spg/52421

Hej Christopher

Tak for hjælpen - jeg sidder og synger allerede

/Christian

Fra : Sune Vuorela

Dato : 15-04-05 09:54

On 2005-04-14, Christian Jacobsen <christianjacobsenFJERNES@dbmail.dk> wrote:

> Hej Christopher
>
> Tak for hjælpen - jeg sidder og synger allerede

Kan du ikke skrive nogle akkorder på - og indsynge den, sådan at vi
andre kan lære den ?

--
Sune

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-04-05 10:12

Sune Vuorela skrev:
> Kan du ikke skrive nogle akkorder på - og indsynge den, sådan at vi
> andre kan lære den ?

Er det for at vi skal have noget at grine af, eller kender du ikke sangen ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Christopher Tracy