PC højttalere...
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 22:15

ohøj...

Det lader til at være den rigtige gruppe, so here goes:
De bedste PC højttalere, what to buy?
jeg har kig på Klipsch Promedia 2.1 men synes måske at 2500,- er lidt
meget, er der noget der kommer i nærheden til mindre penge, eller skal
jeg bare punge ud og få dem købte i første omgang

eller noget helt 3. ?

på forhånd tak.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-05 22:26

Claus Albæk (Kbh.) skrev:
> Det lader til at være den rigtige gruppe, so here goes:

Mener jeg sommetider har set noget tilsvarende i dk.teknik.lyd

> De bedste PC højttalere, what to buy?

En brugt NAD 3020 og et par brugte Dali 3 (som muligvis magnetisk
afskærmes) :)

Eller tilsvarende nyt grej

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 07-04-05 08:23

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> Det lader til at være den rigtige gruppe, so here goes:

Næppe. news:dk.teknik.lyd er nok bedre.

> [...]
> meget, er der noget der kommer i nærheden til mindre penge, eller skal
> jeg bare punge ud og få dem købte i første omgang

Træk et kabel til dit stereoanlæg ...

Fra : Lars Holst

Dato : 10-04-05 22:42

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> said in news:42545153$0$43991
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> meget, er der noget der kommer i nærheden til mindre penge, eller skal
> jeg bare punge ud og få dem købte i første omgang

TDK
http://www.tdk.com/speakers/tremors150.html

Bedre lyd fra PC fås kun hvis du kobler dit lydkort til dit stereoanlæg.

--
Lars Holst