Hjælp søges - vedr Britney
Fra : Lars Skou

Dato : 06-04-05 18:39

Jeg søger noget hjælp.

Jeg er ikke den store Britney entusiast, men er kommet til at love, at jeg
kunne finde "I´m not a girl, not yet a woman" som instrumentalnummer.
Spørgsmålet er så om jeg kan finde den som midi fil eller om jeg ka købe den
på cd - altså instrumentaludgaven.

Kan du hjælpe mig vil jeg naturligvis sætte stor pris på det. (Og ligger du
tilfældigvis inde med en midi udgave...

På forhånd tak
Lars

Fra : Lars Skou

Dato : 06-04-05 18:41

Oops
Husk lige at rette adr. ved direkte svar

Lars

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-04-05 21:11

Prøv at søge her:

http://www.midisite.co.uk/

--
Kasper Aae

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-04-05 21:37

Lars Skou wrote:
Spørgsmålet er så om jeg kan finde den som midi
> fil eller om jeg ka købe den på cd - altså instrumentaludgaven.

Google is your friend

http://brit-stuff.bravepages.com/AppLogic_smo.custom11.htm

/Flying Hotdogs

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 07-04-05 20:23

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote in message news:<4254486f$0$673$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Lars Skou wrote:
> Spørgsmålet er så om jeg kan finde den som midi
>
> Google is your friend
>
> http://brit-stuff.bravepages.com/AppLogic_smo.custom11.htm
>
> /Flying Hotdogs

Lyder fedt og opad, men jeg har lige leget lidt og det er IKKE helt
rigtigt spillet. Men hvis man ikke elsker den melodi og ikke lige har
et 4 strålet scop, så er den version vel god nok .

Jeg er en gut der godt tør indrømme at det nummer finder jeg kanon
fedt, uanset hvem der så havde performet det.

Mvh
Klavs.