Pink Floyd på LP ?
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 21:15

Hej i gruppen

Vi har alt hvad Pink Floyd har udgivet,helt tilbage fra singlerne.Alle er i
vinyl plader undtagen de to sidste de har udgivet, dem måtte vi købe på Cd
da de ikke fandtes på LPér.Er der nogen der kan svare på om de overhovedet
ikke er til at få på LP.Det drejer sig om "The Division Bell" (1994) og "Is
There Anybody Out There" (2000)
Vi har 2 udgaver af Dark Side Of The Moon.Den ene er en billede LP.Er den
noget værd ?
Venlig hilsen
Anne

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-03-05 21:28

AM wrote:
> [...]
> There Anybody Out There" (2000)
> Vi har 2 udgaver af Dark Side Of The Moon.Den ene er en billede LP.Er den

Jeg kan ikke svare på nogen af dine spørgsmål, men... God smag, dér! :)

/David

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 21:38

> Jeg kan ikke svare på nogen af dine spørgsmål, men... God smag, dér! :)
>
> /David

Hej David

Ja ikke .Vi må håbe de giver en sidste koncert,men mon ikke de gør.
Hilsen Anne

Fra : DL

Dato : 29-03-05 21:46

[PF]
>Ja ikke .Vi må håbe de giver en sidste koncert,men mon ikke de gør.

See you there!

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 22:13

"DL" <invalid@localhost.invalid> skrev i en meddelelse
> [PF]
>
> See you there!
Det kan jeg love dig for.

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-03-05 22:42

AM wrote:

> Hej David
>
> Ja ikke .Vi må håbe de giver en sidste koncert,men mon ikke de gør.
> Hilsen Anne

Jeg håber at de gør, under en eller anden form. Helst selvfølgelig
genforenet med Roger Waters. I forbindelse med udgivelsen af et nyt
4-dobbelt konceptalbum :)

/David

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 23:18

> Jeg håber at de gør, under en eller anden form. Helst selvfølgelig
> genforenet med Roger Waters. I forbindelse med udgivelsen af et nyt
> 4-dobbelt konceptalbum :)
>
> /David
Jeg er næsten sikker på at de giver en afskedskoncert,hvor de er genforenet
med Roger Waters.Det ville jo være den perfekte afskedskoncert.Der har jo
været rygter om det..Vi må så håbe vi kan få billetter

Anne

Fra : Poul Erik

Dato : 29-03-05 23:45

On Tue, 29 Mar 2005 22:14:55 +0200, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

> [...]
>There Anybody Out There" (2000)
>Vi har 2 udgaver af Dark Side Of The Moon.Den ene er en billede LP.Er den

De findes begge på LP, men om de er til at skaffe i Danmark, tør jeg
ikke love. Du kan se her hvor de bl.a. kan skaffes, men de kan sikkert
fås andre steder også.

The Division Bell:
http://makeashorterlink.com/?N117216CA
Is There Anybody Out There
http://makeashorterlink.com/?N637326CA
Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 08:52

> De findes begge på LP, men om de er til at skaffe i Danmark, tør jeg
> ikke love. Du kan se her hvor de bl.a. kan skaffes, men de kan sikkert
> fås andre steder også.
Hej Poul Erik

Nu ved jeg så,at de kan fåes på LP,så jeg siger dig mange tak for hjælpen
Hilsen Anne

Fra : Lars Holst

Dato : 10-04-05 22:51

"AM" <an.msnabelapc.dk> said in

> [...]
> Bell" (1994) og "Is There Anybody Out There" (2000)
> Vi har 2 udgaver af Dark Side Of The Moon.Den ene er en billede LP.Er

Er I nu også sikre på at I har ALT der er udgivet på LP med Pink Floyd?

Hvad med piraterne?
Der er godt nok lavet *mange* pirat LP'er med Pink Floyd.

Hvis i lister piraterne op her kan jeg måske hjælpe med at afklare om I har
dem alle.

--
Lars Holst