klaverundervisning
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 14:23

For godt 17 år siden (pyha!) gik jeg til alm. regulær klaverundervisning,
lærte noder osv osv. I de sidste 10 år har jeg ikke spillet klaver men
prøvet guitar i stedet, men nu er lysten til klaver vendt tilbage.

Denne gang vil jeg dog gerne lære blues/jazzklaver, så jeg kan jamme løs til
Clapton, Commitments og den dur - men jeg er nødt til at få noget
undervisning. Akkordbrug og venstre/højrehåndsklaver har vist ændret sig
meget, siden jeg lærte treklangsbasakkord i venstre hånd 'i gamle dage' :)

Jeg vil derfor høre, om der er en god underviser i Storkøbenhavn, der kan
lære mig nogle grundlæggende ting, skalaer, metoder osv? Eller måske kender
du et sted på nettet, hvor lige netop mit spørgsmål har større chance for
besvarelse.

Hygge,

Kenneth