frokoststeder på Frederiksberg
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-04-05 14:28

Hej

Har I nogle forslag til rimelige frokoststeder på Frederiksberg?

Nu har jeg prøvet Bar Dutski, Pilekroen og Promenaden. De
to sidste var udmærkede! Men fra dengang jeg boede i kvarteret,
savner min gode gamle "italiener" på Godthåbsvej 29, hvor
man altid kunne få et godt frokosttilbud mellem 12 og 16.
Den er desværre lavet om til en "finere aftenrestaurant", så
dér kommer jeg ikke mere.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- frederiksberger i en årrække

Fra : mcloud

Dato : 28-04-05 17:26

Hvad med Lindevangs kroen eller den hedder Måske Cafe Lindevang på Peter
Bangsvej.
mvh mcloud

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-04-05 22:36

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med Lindevangs kroen eller den hedder Måske Cafe Lindevang på Peter
> Bangsvej.

Ja, café lindevangen er SUPER go'. Har hørt frokosten også er rigtig go' men
har nu selv kun været der til aftensmad, hvilket er ubeskriveligt

ellers er der Café Konjak på hjørnet af H.C. ørstedsvej og Johnstrups allé

Knus Bolette