Hjælp mand alene hjemme, lækkersulten
Fra : olle

Dato : 23-04-05 20:31

Jeg har været alle skabene i gennem og fundet brevene til en AMO
Chokoladekage. Men af en eller anden grund er pakken der ikke. Så hvis der
er en venlig sjæl som enten kan huske eller har en pakke stående. Hører jeg
gerne om

Hvor meget vand og olie skal jeg bruge.
Hvor meget vand jeg skal bruge til glasur.
Hvad oven skal stå på.
Hvor lang tid kagen skal have.

Den Desperate.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-04-05 20:37

olle <olle@ejmail.dk> writes:

> [...]
> er en venlig sjæl som enten kan huske eller har en pakke stående. Hører jeg

1 dl olie og 2 dl vand.

> Hvor meget vand jeg skal bruge til glasur.

Så det passer.

> Hvad oven skal stå på.

180-200 grader

> Hvor lang tid kagen skal have.

En halv times tid.

Og hvornår skal vi så komme?

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Mange attraktioner i nærheden, f.eks. Fårup Sommerland, Tivoli og Zoo.

Fra : olle

Dato : 23-04-05 21:14

Mange tak Trine.

Jeg kan se du har ikke langt at køre da vi bor i Hals.

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote in

Fra : olle

Dato : 23-04-05 21:15

Mange tak Trine.