torsk i Microovnen
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 22-04-05 10:04

hejsa

Jeg fik for et stykke tid siden noget torsk der efter d´sigende var kogt i
microovnen. det var en torsk skåret over på tvers og ca 2cm tykke. det
smagte meget godt så jeg er lidt intereseret i hvordan men laver det.

er der nogen der kender lidt til det.

--
Jan Damkjær Dahl
tlf. 2962 5011

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-04-05 23:41

On Fri, 22 Apr 2005 11:04:23 +0200, "Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk>
wrote:

> [...]
>microovnen. det var en torsk skåret over på tvers og ca 2cm tykke. det
>smagte meget godt så jeg er lidt intereseret i hvordan men laver det.

Du tager en torsk, fileterer den, skærer fileten over på tvæs og
smider den i et afdækket fad i mikroovnen sammen med et par skefulde
væde (evt. med en smule smør i)....Krydderi efter smag

500 gr. fileter skal kun have 3-4 minutter afhængig af ovnens effekt