Hvordan får høns æg?
Fra : Flemming Kold

Dato : 11-04-05 22:29

Hej NG.

Min kæreste og jeg diskuterer i øjeblikket hvordan høns egentlig får æg. Det
er tilsyneladende mere kompliceret end som så!

Skal der er hane til, før der kommer et æg? Jeg tvivler, men kæresten er
overbevist!

Nogen der kan fortælle os hvordan det i virkelighen foregår.

F. Kold og Rikke.

Fra : Torben Madsen

Dato : 11-04-05 22:28

Der er kun brug for hannens indblanding hvis der skal komme kyllinger ud af
det.

mvh
torben

Fra : Peter Westh

Dato : 12-04-05 07:08

> [...]
> Det er tilsyneladende mere kompliceret end som så!
>
> Skal der er hane til, før der kommer et æg? Jeg tvivler, men kæresten er

Sig til din kæreste, at hun jo også selv har ægløsning uden din indblanding.

/P

Fra : zillyink

Dato : 12-04-05 09:43

Peter Westh wrote:
> [...]
> meddelelse news:425ae9a3$0$246$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Sig til din kæreste, at hun jo også selv har ægløsning uden din

x mange/ hvor viseligt...det totale dræberargument...great!

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 13:57

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> wrote in message
> [...]

Og kvinder kan også lave pseudograviditet.

"Skruk"høns får stor "morula" i livmor men oftest giver psykosomatikken
udløsning af sterilt æg

Hvordan får kvinder mink?

På samme måde som mink får mink.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-04-05 22:07

Den Tue, 12 Apr 2005 14:56:38 +0200, skrev Bo Warming:

>Hvordan får kvinder mink?

Af een eller anden grund er det altid _varme_ piger der får foræret en
pels

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jakob

Dato : 12-04-05 11:36

> Skal der er hane til, før der kommer et æg? Jeg tvivler, men kæresten er
> overbevist!

- Det mener i ikke alvorligt, vel...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Spangkuk

Dato : 12-04-05 14:44

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i

> - Det mener i ikke alvorligt, vel...?

Det er et par Københavnere...bær over med dem.

Spang

Fra : Aksel.pe

Dato : 12-04-05 22:39

Spangkuk wrote:

> Det er et par Københavnere...bær over med dem.
>
> Spang

Jeg besøgte engang en meget lille isoleret beliggende landsby inde midt
i regnskoven i Nicaragua. Der troede de, at høner ikke kunne lægge æg
uden haners "assistance". De havde aldrig modtaget nogen form for
undervisning. Nej, spørgerne må ikke engang være fra København!
Venlig hilsen
Aksel

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-04-05 10:06

"Spangkuk" <øæøæååæøæ@æøæåæø.dk> wrote in message

> "Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i

> Det er et par Københavnere...bær over med dem.

Imponerende at de så ved at æg kommer fra høns og ikke fra kølediske lige
som mælk

--
mvh / regards

Christian

Fra : Krumme

Dato : 14-04-05 05:21

">> Det er et par Københavnere...bær over med dem.

> Imponerende at de så ved at æg kommer fra høns og ikke fra kølediske lige
> som mælk

Husk: Der findes ikke dumme spørgsmål!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-04-05 09:09

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> wrote in message

> ">> Det er et par Københavnere...bær over med dem.

> Husk: Der findes ikke dumme spørgsmål!

Det ved jeg godt, det var også derfor jeg havde ""

--
mvh / regards

Christian

Fra : Jakob

Dato : 14-04-05 07:52

> Husk: Der findes ikke dumme spørgsmål!

Nej, det kan godt være.
Der findes sikkert også mange ting jeg ikke ved, som andre mener er
almenviden, men helt ærligt...

På den anden side er et sådant forum som dette jo til for alle, og de har jo
også fået svar på spørgsmålet.

--
Hilsen Jakob

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 04:12

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> wrote in message

> Nej, det kan godt være.

Som man spørger i skoven, får man svar

Kun dumme debatører brokker sig over VISSE SPØRGSMÅL og kalder dem dumme.

Travle debatører GÅR FORBI I STILHED

Hvordan får høns æg - ved ægløsning
Hvordan får kvinder mink - lissom mink får mink