Antarctica Original
Fra : Sune Salminen

Dato : 01-04-05 20:05

Er der nogen der ved hvor i København man kan købe Antarctica Original?

http://www.ambev.com.br/english/produtos/cervejas/antarctica/0003

slurp.

*kigger på billedet og synker ca. en halv liter mundvand*

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jens Larsen

Dato : 03-04-05 08:26

Prøv her http://www.guidetobeers.dk/Companys.asp?1034

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-04-05 12:28

Jens Larsen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

/klip

> Prøv her http://www.guidetobeers.dk/Companys.asp?1034

Så godt den side inden jeg postede indlægget. Men hvad kan jeg der?
Bortset fra at ringe til AmBev og importere den selv.

-Sune

Fra : Jens Larsen

Dato : 03-04-05 08:30

eller her http://www.guarana.dk/produkter/pilsen/

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-04-05 12:31

Jens Larsen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

/klip

> eller her http://www.guarana.dk/produkter/pilsen/

Okay, det ser lovende ud. Jeg får dem lige til at hente et par
europaller Original hjem.

*damn*

Men tak!

-Sune

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 03-04-05 14:45

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor i København man kan købe Antarctica Original?

Det aner jeg intet om, men ville da lige høre om du kan beskrive smagen, jeg
har smagt de der dåseøl (samme bryggeri) med pingviner på, er det lidt den
samme smag?

mvh tp , og held og lykke med jagten

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-04-05 20:10

Tonny Poulsen wrote:
> [...]
>
> Det aner jeg intet om, men ville da lige høre om du kan beskrive
> smagen, jeg har smagt de der dåseøl (samme bryggeri) med pingviner

Tak Tonny. Min far assisterer, han er medlem af en ølklub

Jeg er absolut ikke særlig velbevandret i øl så mit
sammenligningsgrundlag er ikke for godt.

Den øl Original minder mig mest om er en almindelig Heineken pilsner som
man kan købe her i Danmark - Original er noget kraftigere i smagen men
glider lige så let ned. Det er snart 4 uger siden jeg kom hjem fra
Brasilien, så minderne står ikke helt friske på smagsløgene. Eller hvad
man skal sige.
Jeg har glemt hvordan den med pingvinerne smager - glemte simpelthen alt
om andre brasilianske øl efter jeg fik serveret en Original.

-Sune

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-04-05 15:53

Sune Salminen skrev:

> Er der nogen der ved hvor i København man kan købe
> Antarctica Original?

Andre har svaret, men er det ikke lidt snyd med det navn?
Jeg mener ikke at der dyrkes ret meget byg på Antarktis,
endsige brygges øl.

P.s.: Jeg *har* set på hjemmesiden at navnet skyldes et
gadenavn i en by langt væk fra "pingvinernes land".

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-04-05 20:13

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> endsige brygges øl.
>
> P.s.: Jeg *har* set på hjemmesiden at navnet skyldes et
> gadenavn i en by langt væk fra "pingvinernes land".

*griner*

Jeg tror det er et billigt trick de benytter sig af for at overbevise én
om at øllen er ekstra kold.
Jeg skal hilse og sige at det virker, når man render rundt i 25-30
graders varme i 10 dage.

-Sune