Haster - Dessert efter fisk?
Fra : Mia Coordt

Dato : 30-03-05 22:23

Hejsa

Manden har fanget ørred og svigerforældrene kommer!

Men hvad serverer man til dessert? Retten er ørred i ovn med masser af
grøntsager til samt hvidvin el. bouillon.

Skal det være varm dessert, noget med chokolade eller frisk frugt????

Giv et bud, samt gerne jeres bedste opskrift

Mvh
Mia

Fra : Peter Westh

Dato : 30-03-05 23:05

"Mia Coordt" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grøntsager til samt hvidvin el. bouillon.
>
> Skal det være varm dessert, noget med chokolade eller frisk frugt????

Frisk frugt er ikke det mest spændende - det eneste friske er muligvis
rabarber.

Jeg ville lave en chokoladedessert, enten chokolademousse eller en lun kage
af en slags: Hovedretten kan vist godt bære et tungt og cremet efterspil.
Jeg har ingen afprøvet opskrift ved hånden, men ville gå efter noget i
retning af:

http://www.greenandblacks.co.uk/recipe_detail.php?item=4

Eller:

http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=303