Hvordan laver jeg jar fil?
Fra : Rene Iversen

Dato : 30-05-01 15:33

Hej,

se subj.

En detaljeret beskrivelse er nok nødvendig.

Mvh.

Rene

Fra : Lars Dam

Dato : 30-05-01 15:49

On Wed, 30 May 2001 16:33:23 +0200, "Rene Iversen"
<riversen@mail.ikasths.dk> wrote:

>Hej,
>
>se subj.
>
>En detaljeret beskrivelse er nok nødvendig.

Så er du sørme heldig at Sun har lavet sådan en beskrivelse til dig!!!

http://developer.java.sun.com/developer/Books/JAR/index.html

>Mvh.
>
>Rene

vh. ld

--
"Time is the fire in which we burn"

Fra : Rene Iversen

Dato : 30-05-01 16:06

Nu har jeg ikke kigget grundigt på det link du gav, men er det ikke meningen
at man skal kunne køre en jar fil ligesom enhver anden exe fil så længe jre
er installeret?

Jeg kan ikke helt få det til at virke. Hvilke filer skal med i jar filen?

Fra : Lars Hansen

Dato : 30-05-01 18:46

Det er beskrevet heri:
http://developer.java.sun.com/developer/Books/JAR/basics/run.html
og så skal du nok også kigge på det afsnit om "Modifying a Manifest File"

/Lars