Flytte mad.
Fra : Flemming Kold

Dato : 19-03-05 10:32

Hej.

Jeg skal til at flytte, og hertil har jeg "hyret" omkring 10 kammerater.

De skal komme lørdag formiddag klokken 10:00. Herefter går vi igang med
flytningen.

Fra klokken 10:00 vil der øl og pølsehorn ad libitum, med ketchup, sennep og
remuolade, indtil aften/eftermiddag.

Men hvad med aftensmaden? Det skal helst være meget nem, da vi jo står midt
i en flytning. Jeg syntes at Svensk Pølseret er lidt søgt, da der jo er
pølser hele dagen!

Flemming Kold.

Fra : John Sahl

Dato : 19-03-05 11:05

Flemming Kold wrote:
> Men hvad med aftensmaden? Det skal helst være meget nem, da vi jo
> står midt i en flytning. Jeg syntes at Svensk Pølseret er lidt søgt,
> da der jo er pølser hele dagen!

Lav en ordentlig balje Chili Con Carne og server flutes til.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : MigSelv

Dato : 19-03-05 11:08

Hvad med et eller andet sammenkoget med ris til?

Fra : Heidi

Dato : 20-03-05 09:17

MigSelv wrote:
> Hvad med et eller andet sammenkoget med ris til?

Feks Apotekergryde http://food4u.dk/opskrift/?id=4541, hvis ikke det gør
noget at der også er (cocktail)pølser i?
Risen kan sagtens koges i forvejen, og så varmes i en bradepande.

--
Heidi