hvad sker der her?
Fra : Sofie

Dato : 12-03-05 14:50

hmmm jeg kan ikke se nogen meddelelser og der er kommet nye siden den 7/ 3 -
kan det passe??

Sofie

kig ind på : www.familiemad.dk

Fra : Dopedog

Dato : 12-03-05 16:18

> hmmm jeg kan ikke se nogen meddelelser og der er kommet nye siden den 7/
> 3 -
> kan det passe??

Nope, masser af indlæg her efter den 7/3

Fra : Gorm

Dato : 12-03-05 18:40

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nope, masser af indlæg her efter den 7/3

Jeg havde samme problem i et par dage i sidste uge. Mistænker Cybercity for
at stå bag.
M.v.h.
Gorm

Fra : John Sahl

Dato : 12-03-05 21:18

Måske i skulle læse her: <news:d0kf31$1a1h$1@news.cybercity.dk>

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ole Jensen

Dato : 12-03-05 21:30

Gorm <soijf@fjkghd.com> wrote:

> Jeg havde samme problem i et par dage i sidste uge. Mistænker Cybercity for
> at stå bag.
> M.v.h.
> Gorm

Cybercity har haft problemer med nyhedsserveren, og har samtidig
opdateret den.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : F.Hansen

Dato : 12-03-05 16:38

"Sofie" <fie@mash4077.dk> skrev i en meddelelse
> hmmm jeg kan ikke se nogen meddelelser og der er kommet nye siden den 7/
3 -
> kan det passe??

Prøv at nulstille gruppen og indlæs den igen.

Mvh Finn