Nogen der prøvet de store rødlige bagekart~
Fra : TDN

Dato : 12-03-05 14:03

De fleste steder kan man foruden det sædvanlige bagekartofler købe noge
store rødlige bagekartofler. Hvordan er de smagsmæssigt og
tilberedningsmæssigt i forhold til de sædvanlige bagekartofler.

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-03-05 18:26

TDN wrote:
> De fleste steder kan man foruden det sædvanlige bagekartofler købe
> noge store rødlige bagekartofler. Hvordan er de smagsmæssigt og
> tilberedningsmæssigt i forhold til de sædvanlige bagekartofler.

min ærlige mening..... de er RØV GODE..... meget bedre end almindelige
bagekartofler ;)
tilberedningen er den samme, men smagsmæssigt sparker de røv ;)
damn, hvis de er i handlen nu, skal jeg godt nok på jagt ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : TDN

Dato : 12-03-05 18:47

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Knus, Sabina
> Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Jeg har købt dem i Bilka den anden dag (10 for 20 kr og de er kæmpestore) så
mon ikke du kan finde dem i Dansk Supermarkeds butikker.

Jamen så vil jeg glæde mig til at prøve dem.

Tak for svaret.

Mvh
Thomas