Dåsefrugt i gelé - peppes op med hvad?
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 19:04

Hejsa!
Har tænkt mig at tage forskellige dåsefrugter, skære dem i mindre stykker og
overhælde disse med frugtsaften, som er "jævnet" med husblas. Dertil
serveres råcreme.
Men, jeg synes, frugtsaften er lidt tam i smagen. Har nogen et forslag til
et eller andet, man kan hælde i for at give saften lidt mere smag?

På forhånd tak for gode idéer.
Mvh, Birte

Fra : Peter Westh

Dato : 10-03-05 19:21

"BK" <POST> skrev i en meddelelse

> På forhånd tak for gode idéer.
> Mvh, Birte

Giv den et ordentligt skud citron eller limesaft.

/P

Fra : Heidi

Dato : 10-03-05 19:36

Peter Westh wrote:

> Giv den et ordentligt skud citron eller limesaft.

Eller hvad med en sjat likør af en slags?

--
Heidi

Fra : Inger Pedersen

Dato : 10-03-05 19:47

"BK" <POST> skrev i en meddelelse

> Men, jeg synes, frugtsaften er lidt tam i smagen. Har nogen et forslag til
> et eller andet, man kan hælde i for at give saften lidt mere smag?

Jeg ville erstatte den med hvidvin.

Hilsen Inger

Fra : Peter Westh

Dato : 10-03-05 20:44

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ville erstatte den med hvidvin.

Det kunne blive godt med hvidvin eller muscatelvin, men så burde frugten
også være frisk - og det hele ville blive en meget finere dessert.

/P