Afmagringsmiddag!
Fra : Aksel.pe

Dato : 08-03-05 16:02

I gruppen svælger man i forskellige, kunstfærdige, opfindsomme måder at
pirre vores smagsløg i gunstig retning, så vores appetit stimuleres.
Jeg har ikke set så mange indlæg omhandlende bekæmpelsen af madglædens
uheldige virkning: større eller mindre grad af overvægt.
Da jeg selv syntes, at jeg vejede 2 kilo for meget - andre vil måske
mene, at det er en underdrivelse - har jeg spekuleret i forskellige
strategier for en lempelig, ikke ubehagelig vægtreduktion.
Nu har jeg fundet noget effektivt, som jeg absolut kan anbefale: Til
morgen 1 stk morgenbrød. Ingen frokost. Til aften 12 østers med ½ flaske
tør hvidvin.
Inspirationen til denne kur kom, da jeg så, at Netto solgte
12 franske østers for 50 kr. Jeg kan godt lide østers, men i
sædvanligvis er de for dyre for min tegnedreng. Jeg købte nogle pakker.
De var dateret 28. febr. Jeg blev meget overrasket over den
mæthedsfølelse middagen gav. Inden jeg så mig om, var mine 2 ekstra kilo
i løbet af et par dage pist væk!
I dag så jeg spillemig, at prisen var sat ned til 25 kr. for 12!
Selvfølgelig har de ligget en del ekstra dage i køleren, og jeg er klar
over, at nogle af dem nok bliver kasseret efter åbningen. Som sidste
dato er anført 10/3. Men jeg er ikke bange af mig og glæder mig til
flere kilos reduktion de følgende dage.
Prøv denne kur!
Venlig hilsen
Aksel Petersen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-03-05 20:56

" Aksel.pe" <" Aksel.pe"@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stimuleres. Jeg har ikke set så mange indlæg omhandlende bekæmpelsen
> af madglædens uheldige virkning: større eller mindre grad af overvægt.

Nej. Hvis det er ens interesse, er der en gruppe specielt til det:

> Nu har jeg fundet noget effektivt, som jeg absolut kan anbefale: Til
> morgen 1 stk morgenbrød. Ingen frokost. Til aften 12 østers med ½
> flaske tør hvidvin.

Hmm. Hvis du nu helt undlod at spise noget, ville det være endnu mere
effektivt. Sagt på en anden måde: Din "slankekur" er vanvittig usund og
garanteret ikke effektiv i særlig lang tid.

> Prøv denne kur!

Nej tak.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)

Fra : Aksel.pe

Dato : 09-03-05 15:23

Jens Bruun wrote:

> [...]
> effektivt. Sagt på en anden måde: Din "slankekur" er vanvittig usund og
> garanteret ikke effektiv i særlig lang tid.

OK - du har ret, det er ikke en god kur til et længerevarende
eksperiment, men det var nu også kun beregnet til en uges: "Kom af med
3-4 kilo uden nævneværdigt ubehag" - for en ellers sund person.
Jeg har på 5 dage tabt 3 kilo og der er østers til endnu 2 dage!
Venlig hilsen
Aksel Pedersen

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 09-03-05 16:32

" Aksel.pe" <" Aksel.pe"@hotmail.com> skrev

> OK - du har ret, det er ikke en god kur til et længerevarende
> eksperiment, men det var nu også kun beregnet til en uges: "Kom af med
> 3-4 kilo uden nævneværdigt ubehag"

Østers, østers og intet andet end østers er nu ellers ret tæt på min
definition af "ubehag".

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-03-05 09:46

> [...]
> nævneværdigt ubehag" - for en ellers sund person.
> Jeg har på 5 dage tabt 3 kilo og der er østers til endnu 2 dage!

Den må du længere ud med. !!
Det er væske du har tabt.

--
Ole

Fra : Stefan Holm

Dato : 09-03-05 16:44

" Aksel.pe" <" Aksel.pe"@hotmail.com> writes:

> Til morgen 1 stk morgenbrød. Ingen frokost.

Meget dårlig idé.

Det eneste du får ud af det, er at gå sløv og sulten hele dagen
igennem. Hvis du absolut vil gennemføre dit fjollede projekt, så
fordel i det mindste dine østers over et par måltider.

> Prøv denne kur!

Så hellere overvægt.

--
Stefan Holm
"Ouch! A ferret is beating me about the shins!"