romaskine fra harald-nyborg
Fra : Tanya

Dato : 17-04-05 17:39

Hej NG,

jeg overvejer at købe en proteus jmr-3000 romaskine, som de har i
Harald-Nyborg. Er der nogen af jer, der har erfaring med denne maskine?
Hvor meget kan den holde til, og hvor god er den?
Det skal siges, at jeg vil ikke være den store OL-roer, men kun skal bruge
den til lidt træning der hjemme.
Håber I kan hjælpe mig.

Venlig hilsen Tanya

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-04-05 21:35

On Sun, 17 Apr 2005 at 16:38 GMT, Tanya <madsentanya@hotmail.com> wrote:
> jeg overvejer at købe en proteus jmr-3000 romaskine, som de har i
> Harald-Nyborg. Er der nogen af jer, der har erfaring med denne maskine?

Har ikke erfaring med den maskine.

> Hvor meget kan den holde til, og hvor god er den?

Ud fra prisen: Ikke særligt god.

> Det skal siges, at jeg vil ikke være den store OL-roer, men kun skal bruge
> den til lidt træning der hjemme.
> Håber I kan hjælpe mig.

Læs eventuelt følgende artikel:

http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/gode_raad_ved_koeb_af_kondicykel/

Den er godtnok om kondicykler, men mange af pointerne kan overføres til
køb af romaskine.

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : Morten

Dato : 19-04-05 16:42

"Tanya" <madsentanya@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor meget kan den holde til, og hvor god er den?
> Det skal siges, at jeg vil ikke være den store OL-roer, men kun skal

Hej

Jeg ved fra mig selv at jeg synes Ro-maskiner generelt er meget kedelige
det er simpelthen utrolig ensformigt og kedeligt at sidde 20-30 min. hver
dag og bare ro ... derfor købte jeg selv løbebåndet fra HN, og det synes
jeg
virker ret godt...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : LIV

Dato : 20-04-05 09:11

Morten wrote:

> Jeg ved fra mig selv at jeg synes Ro-maskiner generelt er meget
> kedelige ...

Jeg stiller min romaskine ind foran fjernsynet,
og ser feks tv-avisen samtidig med roningen.
Det fungerer fint.

> det er simpelthen utrolig ensformigt og kedeligt at sidde 20-30 min.
> hver dag og bare ro ... derfor købte jeg selv løbebåndet fra HN, og

Kan ikke rigtig se hvorfor det skulle være mindre
ensformigt at løbe på et løbebånd indendøres,
end at ro i en romaskine??