Virkon S eller Rodolon
Fra : Freedom

Dato : 18-03-05 09:58

Hej Gruppe,

Er der forskel på om man bruger Virkon S eller Rodolon til at fx. rense bure
efter der har været syge katte?

Iben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-03-05 12:43

"Freedom" <nomail@privat.dk> wrote in message
> Hej Gruppe,
>
> Er der forskel på om man bruger Virkon S eller Rodolon til at fx. rense
bure
> efter der har været syge katte?
>
> Iben

Hej Iben.

Jeg kender ikke Virkon S, det må andre her i gruppen rådgive dig om, men
Rodalon skal du huske at skylle grundigt af efter brug, da det er giftigt
for katte.
Rodalon til indendørs desinfektion dræber bakterier og svampe og fjerner mug
og dårlig lugt.
Rodalon indeholder ikke klor, er lugtfri og bleger ikke.
Dette betyder, at Rodalon kan anvendes til en lang række forskellige formål
uden at skade materialer som f.eks. farveægte tekstiler, plast, filser,
mursten og træ m.fl.

Virkon S kan du læse mere om her:
http://butik.netdyredoktor.dk/ItemDetail.asp?VareID=367&ItemStart=1&MenuID=61&Level=1

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-03-05 13:01

> [...]
> Hej Gruppe,
>
> Er der forskel på om man bruger Virkon S eller Rodolon til at fx. rense

Hvor hulen blev min post af??? *lure.exe*

Nå, her er den igen: