Regnbuebroen??
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 12-03-05 10:15

hvor jeg kan finde den med regnbuebroen? Min onkel har lige
inden for den sidste måned måttet få aflivet 2 af hans dejlige vovser. Så
var det jo lige jeg kom til at tænke på regnbuebroen.

På forhånd tak.

Kristina Andreassen

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-03-05 10:26

"Kristina Søndergaard" <kristina@s-andreassen.dk> skrev i en meddelelse
> hvor jeg kan finde den med regnbuebroen?

Jeg har links til blandt andet Regnbuebroen her:
http://users.cybercity.dk/~dsl139104/katte.htm - i afsnittet om Anker.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 12-03-05 12:06

)

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-03-05 15:15

"Benedikte Brisson" <hemmelighejre@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Kristina Søndergaard" <kristina@s-andreassen.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg har links til blandt andet Regnbuebroen her:
> [...]

*hulk* er jeg den eneste som får en stor klump i halsen af at læse det?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-03-05 15:23

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
-sakse-

> *hulk* er jeg den eneste som får en stor klump i halsen af at læse det?

Nej det er du ikke, jeg sidder og vrider øjne *hver* gang jeg læser den, den
er så smuk.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-03-05 12:40

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> -sakse-

> Nej det er du ikke, jeg sidder og vrider øjne *hver* gang jeg læser den,

Pyyha, jeg blev også helt.... Uh. Men den trøster.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 13-03-05 16:24

> *hulk* er jeg den eneste som får en stor klump i halsen af at læse det?

Jeg har lige fået aflivet min kanin og der var jeg også inde og læse det.
Brølede som en besat men hold op hvor det hjalp

Linda

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-03-05 13:16

In article <4232b35c$0$18533$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Kristina
Søndergaard <kristina@s-andreassen.dk> wrote:

> [...]
> inden for den sidste måned måttet få aflivet 2 af hans dejlige vovser. Så
> var det jo lige jeg kom til at tænke på regnbuebroen.

Jeg har da i al beskedenhed også en oversættelse liggende

http://siamis.com/Historier/rainbowbridge.html

Hilsner til din onkel. Det må være hårdt

--
Knus fra Ann R

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 13-03-05 07:25

Da vores kære Fie døde af alderdom for 5 år siden, blev vi enige om, at
hun havde det trygt og godt i Kattehimlen.

Sidste år, da den 3 uger gamle Wellington blev aflivet på grund af en
medfødt skavank, trøstede vi min mindste datter med, at nu kom Welly op
i kattehimlen til Fie.
Og i sommers, da Wellys søster, Johannes højtelskede fantastiske
Bridgit, blev kørt ned, blev Bridgit begravet og kom i Kattehimlen til
Fie og Welly, og udenfor er det lille kors stadig på gravstedet.
Det gjorde det en lille smule nemmere at klare.
Nu er der i alt 5 af vores kære familiemedlemmer og venner i Kattehimlen.

vh
Bjarne

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-03-05 12:48

In article <4233dbdf$0$169$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Mozilla
<bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote:

> Det gjorde det en lille smule nemmere at klare.
> Nu er der i alt 5 af vores kære familiemedlemmer og venner i Kattehimlen.

:´-( *kram*

--
Knus fra Ann R