Så kom der killinger
Fra : Jane :o)

Dato : 10-03-05 10:16

Vores Nancy føder bare på dagen. Det gjorde hun også sidste gang.

Se hendes kuld fra I søndags I dk.binaer

Har lige lagt billeder ind.

De er bare nuttede..

Mvh Jane

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-03-05 11:47

Jane skrev:
> Se hendes kuld fra I søndags I dk.binaer
> Har lige lagt billeder ind.

Og til dem som ikke abonnerer på gruppen, er her et direkte link
new:BE55CE96.9781%virker@hotmail.com

> De er bare nuttede..

De er søde.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 13:56

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vores Nancy føder bare på dagen. Det gjorde hun også sidste gang.
> De er bare nuttede..

Tillykke med killingerne
De er nuttede og sikke mange forskellige smukke farver.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Jane :o)

Dato : 10-03-05 14:24

On 10/03/05 13:56, in article 42304479$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Buffy" <Tjekmigsnabel-apc.dk> wrote:

> "Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke med killingerne
> De er nuttede og sikke mange forskellige smukke farver.

Takker..

Ja - de er ret forskellige. Den lyse sølvgrå farvede skiller sig noget ud...
Også fra hendes sidste kuld.

Den hvide er fordi farmand er hvid... Resten.. Hmmmm.. Det må være hendes
gener...

/Jane

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 14:28

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:BE5608FB.9878%

> Ja - de er ret forskellige. Den lyse sølvgrå farvede skiller sig noget
ud...

Ja, den sølvgrå er meget smuk. Tror faktisk aldrig jeg har set den farve på
en kat før.

> Den hvide er fordi farmand er hvid... Resten.. Hmmmm.. Det må være hendes
> gener...

Er hun indekat ?
Ellers kan muligvis også være mere end en farmand

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-03-05 00:23

In article <BE5608FB.9878%virker@hotmail.com>, Jane wrote:

> Den hvide er fordi farmand er hvid... Resten.. Hmmmm.. Det må være hendes
> gener...

Jeg kan desværre ikke se billederne, men det lyder som om du har flere
farver end du havde ventet?
Jeg vil lige pippe - at ud fra mit ringe kendskab til farvegentik, så
er hvid en dominant farve, så farmand kan sagtens bære på andre farver
under "den hvide frakke" - som han kan give videre

--
Knus fra Ann R

Fra : Johnny B 2000

Dato : 10-03-05 17:43

den lysegrå med sorte ører ... er det en dreng ?

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 11-03-05 09:50

> Jane skrev:
> Vores Nancy føder bare på dagen. Det gjorde hun også sidste gang.
>
> Se hendes kuld fra I søndags I dk.binaer

> [...]

Hej Jane

Har du ikke en profil herinde ? For så kunne du sætte billeder ind i dit
album her på siden........jeg kan nemlig heller ikke se det andet link

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane :o)

Dato : 13-03-05 11:12

On 11/03/05 9:49, in article 42315ba554e13@nerdgirl.dk, "Hrönn
Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote:

> Hej Jane
>
> Har du ikke en profil herinde ? For så kunne du sætte billeder ind i dit
> album her på siden........jeg kan nemlig heller ikke se det andet link

Kig det her link I stedet for. Jeg har lagt billedet ud på en side:

http://www.125.dk/killinger.html

Mvh Jane

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 13-03-05 11:37

Jane wrote:
> Kig det her link I stedet for. Jeg har lagt billedet ud på en side:
>
> http://www.125.dk/killinger.html

De er meget forskellige og dejlige

Bjarne

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-03-05 12:46

In article <BE59D065.9DAA%virker@hotmail.com>, Jane wrote:

> Kig det her link I stedet for. Jeg har lagt billedet ud på en side:
>
> http://www.125.dk/killinger.html

Neej, nu kan jeg også se dem! Hvor er de dejlige alle sammen, men især
den lille tortie med de hvide fusser og den "gråmelerede" (guderne må
vide, hvad det hedder *g*) med de mørke ører.. *suuk*

--
Knus fra Ann R

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 13-03-05 14:20

> Ann Rudbeck skrev:

''guderne må vide hvad den farve hedder''

Den ''gråmelerede'' er det ikke osse en tortie ? Jeg synes jeg kan ane
nogle røde ''klatter'' i dens pels.......

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-03-05 18:08

In article <42343e0cc5952@nerdgirl.dk>, Hrönn Samsonardóttir Meyer
<bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote:

> Den ''gråmelerede'' er det ikke osse en tortie ? Jeg synes jeg kan ane
> nogle røde ''klatter'' i dens pels.......

Jo, det har du da ret i - og i panden
Blå-cremetortie, måske? Nej jeg ved det ikke, men kær er den

--
Knus fra Ann R