ferie ved nice... frankrig
Fra : Brian Bertelsen

Dato : 17-04-05 19:46

hej NG

vi har planer om at køre en tur til Nice i Frankrig og finde en camping
plads, det eneste
lille krav vi stiller er at den skal være egnet til børn.... i ved pool og
måske tæt
på vandet, ud over det er det faktisk ikke så meget andet

hvis der er nogle af jer der har været på disse kanter ville vi meget gerne
høre fra jer

hvordan er det ellers med seværdigheder på disse kanter

på forhånd tak for hjælpen

Mvh Brian Bertelsen

Fra : T. Hartung

Dato : 18-04-05 16:47

"Brian Bertelsen" <bertelsen8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske tæt
> på vandet, ud over det er det faktisk ikke så meget andet

Det kan nu også blive svært nok at få begge dele - har jeg faktisk endnu
ikke fundet i det område - så enten eller ) - MEN det kan være meget
svært fra uge 29 at komme uanmeldt og få plads - derfor reservation
anbefales.

> hvordan er det ellers med seværdigheder på disse kanter

Der er nok til et par timer ) - du har hele kysten, Monaco, De berømte
steder/byer - Rivieraen - samt lige bagved bjergene med bl.a de franske
"Grand Canyon" med kløfter på op til 1.700 m dybde

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige