Enkelte overnatninger i Østrig
Fra : Kim Jensen

Dato : 14-04-05 20:13

Vil skal til Italien til sommer med overvejer at tage nogle overnatninger i
østrig på vej hjem.

Nogen der kan anbefale en eller flere gode campingpladser, med rimmelige
afstand til serværdigheder.

mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 20:33

Hej Kim

Prøv denne:

http://www.camping-vierthaler.at/

den ligger ca 50 km syd for Salzburg, 4-5 km fra E65 som går sydover.
Maria, utrolig dejlig lejrchef, tager sig rigtig meget af gæsterne. Der er masser
at se på inden for overkommelig afstand.
Det er billigt at ligge på pladsen.
2 voksne med campingvogn og fri strøm ca 105 kr./døgn

Mvh
Steen K.

Fra : John

Dato : 14-04-05 20:56

> "Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Den bedste campingplads jeg kender i Østrig er Sportcamp Woferlgut i Bruck
i nærheden af Zell am See. www.sportcamp.at
Prøv lige at se deres "Luxusbadehaus" - aldrig har jeg set så flotte forhold
på en campingplads. Og resten af pladsen er lige så lækker.

Og så kan I jo let komme en tur på Grossglockner eller en bjergtur til
Kaprun-dæmningssøerne. Det er jo ikke lige ved motorvejen, men nok værd at
køre efter.

Vh. John

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-04-05 22:27

"John" <johnlafjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og så kan I jo let komme en tur på Grossglockner eller en bjergtur til
> Kaprun-dæmningssøerne. Det er jo ikke lige ved motorvejen, men nok værd at

Enig. Krimmler vandfaldene er også inden for rækkevidde, og på pladsen
arrangeres der diverse gratis ture, dels cykelture og dels vandreture.
Cykler kan lejes til rimelige penge på pladsen.

Kurt

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-04-05 11:22

> [...]
forhold
> på en campingplads. Og resten af pladsen er lige så lækker.

Den ser godt når lækker ud den plads, og prisen synyes jeg heller ikke er
den "helt" store formue.

mvh Kim

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-04-05 18:11

Kim Jensen wrote:

> Den ser godt når lækker ud den plads, og prisen synyes jeg heller
> ikke er den "helt" store formue.

Hej Kim

Med hensyn til prisen kan man udenfor sesonen anvende Campingcheck før
d.26.06.05 og efter d.02.09.05 for 104,50 kr. pr. nat for to voksne -
plads - strøm - varmt vand - hund.
http://www.campingcheque.dk/dk/campsites_spec3.asp?cmpID=2249

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-04-05 20:07

> Med hensyn til prisen kan man udenfor sesonen anvende Campingcheck før
> d.26.06.05 og efter d.02.09.05 for 104,50 kr. pr. nat for to voksne -
> [...]

Nu er det desværre sådan at vi skal holde i industriferien, ellers kunne der
godt spares en del.
mvh Kim

Fra : Djævelens advokat

Dato : 19-04-05 08:25

"Steen K." <steenk(snabel a)post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at se på inden for overkommelig afstand.
> Det er billigt at ligge på pladsen.
> 2 voksne med campingvogn og fri strøm ca 105 kr./døgn

Præcis min favorit i Østrig. Ikke kun er den billig, men den har også den
fordel at man ikke behøver at bestille sin plads, eller være fremme inden et
bestemt klokkeslet.

Kommer man efter at Maria gerne vil holde fri, så finder man en plads, og
ordner det med registrering "ved lejlighed"

Dejlig uformel plads, med nogle værter der er nemme at komme i kontakt med.
Og så passer den med at man kan nå hjem i "et hug" derfra

da

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-04-05 20:24

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> østrig på vej hjem.
>
> Nogen der kan anbefale en eller flere gode campingpladser, med rimmelige

Hej.

I kan jo kigge nærmere på www.camping-brunner.dk
Pladsen ligger ved Millstätter Søen, umiddelbart ved Tauern Motorvejen.
I området er der massevis af seværdigheder, hvoraf en del er beskrevet på
hjemmesiden.
--

Med venlig campinghilsen, Erik Nielsen – Odense.
Hobby 495 Excelent Ufe – Peugeot 406 2.0 ST – TomTom navigation.

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-04-05 22:20

Kim Jensen wrote:

> Vil skal til Italien til sommer med overvejer at tage nogle
> overnatninger i østrig på vej hjem.

Jamen, så syn's jeg at du skulle se nærmere på denne:

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=82

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Jens

Dato : 16-04-05 14:44

> [...]
> østrig på vej hjem.
>
> Nogen der kan anbefale en eller flere gode campingpladser, med rimmelige

Hvis I skal over Brenner passet kan vi anbefale Schloss Camping i Volders
lige før Innsbruck.

Mvh

Jens