Test
Fra : Søren

Dato : 19-03-05 09:50

Bare rolig, det er kun en prøve.

Søren

--
-giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og hans
netbetjente.
se også - www.campingtips.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 19-03-05 10:11

Søren wrote:

> Bare rolig, det er kun en prøve.

Det virkede ikke - havnede i en debatgruppe og ikke i news:dk.admin.test

> ... og fri os fra Carsten Stage "FUT" og hans netbetjente.

Intet kan være lettere - respekter de andre brugere af denne gruppe, for
eksempel ved at overholde netiketten! Derved er der ikke basis for at
vejlede om brugen af nyhedsgrupperne...

FUT: news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk - hvor det fremgår, at test-indlæg ikke hører til i

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 10:21

Hvorfor er det lige dig der svare på min test-?.

Søren
--
-giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og alle
hans

Fra : Carsten Stage

Dato : 19-03-05 10:31

Søren wrote:

> Hvorfor er det lige dig der svare på min test-?.

Hvis du vil have svar, så respekter den fut der var sat. Hverken test eller
netikettedebat hører til her.

Og så prøver jeg med en fut igen - respekter den venligst!

FUT news:dk.admin.netikette

Carsten Stage

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 11:09

Det med FUT har jeg ikke forstand på, men det har du - og det går jo godt
nok her.

Søren

Fra : Carsten Stage

Dato : 19-03-05 11:21

Søren wrote:

> Det med FUT har jeg ikke forstand på, men det har du - og det går jo
> godt nok her.

OK, så går jeg med på spøgen. Der er to muligheder: Enten sidder du og
griner og tager pis på campinggruppens brugere, eller også har du ret i din
påstand. Jeg tror det første.

I og med jeg "sætter" FUT i mit indlæg, så burde svar på det blive dirigeret
direkte til den gruppe der futtes til. Enhver kan bevidst ændre det, og lade
svaret havne i hvilken som helst gruppe.

Det tror jeg at du gør, og dermed pisser du resten af campinggruppens
brugere op ad ryggen. Du viser at du ser stort på hensynet til andre, og
helt ærligt, hvad opnår du ved det, andet end at flertallet givet tænker:
"sikke en idiot"!

Med andre ord, det du har gang i, er ikke andet end ren provokation og
bevidst overtrædelse af netiketten.

Du har TDC som udbyder - må jeg anbefale dig at læse betingelserne for din
forbindelse. Der står klart og tydeligt, at du er forpligtet til at
overholde netiketten - som du med indlæggene i denne tråd viser, at du vil
skide en lang march, sammen med de andre brugere.

EOD

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 12:18

Nej, Carsten Stage, der er du forkert på den, det er ikke campinggruppens
bruger jeg tager pis på, det er kan dig, og
dine ligesindet.

Søren

Fra : phk

Dato : 19-03-05 12:45

"Søren" <soren.hansen@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> --
> -giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og alle
> hans
> kumpaner, og netbetjente.

Hvad er der gået galt i din barndom siden du ikke kan klare at blive
vejledt?

> se også - www.campingtis.dk

Nej, dér har jeg set for sidste gang. De personer der reklamerer for den er
alt for sympatiske til at jeg vil bruge "deres" site. Så hellere DCU.

--
Per, Esbjerg
FUT: dk.admin.netikette

Fra : phk

Dato : 19-03-05 19:58

> Nej, dér har jeg set for sidste gang. De personer der reklamerer for den
> er alt for sympatiske til at jeg vil bruge "deres" site. Så hellere DCU.

Rettelse: sympatiske = usympatiske

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 20:15

Er det nu dig der skal bestemme hvad vi andre skal reklamere for,
det er da en meget usympatisk holdning at havde som menneske, men
du har måske problemer med dit sind.

Søren

--
-giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og
Per,Esbjerg "FUT" samt alle hans

Fra : phk

Dato : 19-03-05 21:21

> Er det nu dig der skal bestemme hvad vi andre skal reklamere for,
> det er da en meget usympatisk holdning at havde som menneske, men
> du har måske problemer med dit sind.

Nej, det er ikke mig, det er de regler der gælder for usenet. Det er der
flere der har forsøgt at forklare bl.a. dig.

FUT: news:dk.admin.netikette
--
Per, Esbjerg

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 22:54

Det er da kun dig Per og noge af de få venner som i har sammen med Carsten
Stage, der forsøger at jage vi os
andre væk, så i kan for lov til at reagere som i vil her i nyhedsgrupper, i
er i næsten alle nyhedsgrupperne,
kun med det samme formål, at lave ballade.

Søren

--
-giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" - Per,
Esbjerg, og alle hans

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 02:33

On Sat, 19 Mar 2005 22:54:09 +0100, "Søren" <soren.hansen@jubii.dk>
skrev:

> [...]
>er i næsten alle nyhedsgrupperne,
>kun med det samme formål, at lave ballade.

A hvad?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 09:49

Nå, der var måske en der følte sig truffet, hva'

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 10:17

On Sun, 20 Mar 2005 09:48:52 +0100, "Søren" <soren.hansen@jubii.dk>
skrev:

>Nå, der var måske en der følte sig truffet, hva'
>
>Søren

næ men prøv at quota lidt, da der er flere herind der hedder per.
du mener måske jeg havde grund til at føle mig truffet?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 10:56

Nej, det tror jeg ikke, men da du svarede, kun det godt være at der var
noget, men hvis
eller du har se lidt i tråden, så kunne du se hvad det er for en Per.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 11:09

On Sun, 20 Mar 2005 10:55:49 +0100, "Søren" <soren.hansen@jubii.dk>
skrev:

>Nej, det tror jeg ikke, men da du svarede, kun det godt være at der var
>noget, men hvis
>eller du har se lidt i tråden, så kunne du se hvad det er for en Per.
>
>Søren

følger lidt med, men kunne ikke se din quoting, da du skifter med at
skrive nedenunder og op over.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-03-05 11:33

Ku' i ikke tage og slå hinanden i hovedet pr. mail?

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 11:43

Det var måske en god ide, men jeg slår ikke først.

Søren

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-03-05 15:32

On Sun, 20 Mar 2005 11:42:59 +0100, "Søren" <soren.hansen@jubii.dk>
wrote:

>Det var måske en god ide, men jeg slår ikke først.
>
>Søren

Så må en anden jo slå til Søren.

Den har du garanteret ikke hørt før, vel?

Beklager, men jeg kunne ikke dy mig.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 15:42

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Så må en anden jo slå til Søren.
>
> Den har du garanteret ikke hørt før, vel?
>
> Beklager, men jeg kunne ikke dy mig.
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

Ok.
Det kan jeg godt forstå.. ;))

God Påske.

Søren

Fra : K. H. Hansen

Dato : 20-03-05 17:01

Efterhånden får man det indtryk, at visse indlæg der kommer fra visse
personer, der gerne fortæller hvad de mener om netikette, er lige så umulige
som Verner.

Gener mest muligt det er vores bedste argument for at komme med indlæg.

I ryger sgu nok snart i bloker, for hvor er jeres indlæg fuldstændig
abnorme.

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 17:25

Nu prøver jeg at holde en pause, for at se udviklingen i gruppen, men jeg
kommer tilbage, hvis netbetjentene kom med og deres irettesættelsen, over
for
dem her i gruppen, for det er mystisk at det kun er en håndfuld personer der
er
ubehøvlet og alt vidende, der leger betjente her.

Søren

Fra : Morten H.

Dato : 20-03-05 18:24

Jeg er en ny campist og gik her ind for at udvide min horisont og få lidt
input vedr. camping.

Men jeg må jo sige at sådan noget som camping kan man ikke finde her inde i
den størrelses orden som jeg havde regnet med ! det drejer sig her om
netetikette og om at svine hinanden til.

Jeg følger med i mange grupper, men der findes vel ikke en gruppe som har en
har et navn der er så misvisende som denne her. Men det vil jeg nu ikke lade
mig slå ud af, jeg tror ganske simpelthen at jeg bare sætte de larmehoveder
på bloker og få så en god diskussion med dem der virkelig ønsker at snakke
camping, for det er vel det de fleste burde være her for.

Med et ønske om en rigtig god camping sæson til alle dem der virkelig er her
for campingens skyld.

Morten

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 19-03-05 21:10

> [...]
> Nej, Carsten Stage, der er du forkert på den, det er ikke campinggruppens
> bruger jeg tager pis på, det er kan dig, og

Du kæmper mod vindmøller Søren. Jeg har i flere år forsøgt at overbevise
Carsten Stage og hans vicesheriffer om at de laver mere støj ved hele tiden
at rette på andre, men de og specielt Carsten Stage er alt for tykpandede
til at det kan trænge ind. Han kan kun forholde sig til nogen nedskrevne
regler som faktisk ikke er rigtige regler men blot henvisninger og han er
ikke i stand til selv at bedømme om de er rigtige i alle tilfælde eller
hvornår det kan være rimeligt at fravige dem. Kun hvis det er nogen af hans
venner, eller ham selv, så kan man godt se bort fra netiketten.
Det rigtigt sjove er faktisk at det var Carsten der ønskede at få åbnet for
debat om Dcu og nu bagefter jagter Verner for det samme.

> --
> -giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og alle
> [...]

Det sekunderer jeg.

Steen

Fra : phk

Dato : 19-03-05 21:22

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> skrev i en meddelelse

> Det rigtigt sjove er faktisk at det var Carsten der ønskede at få åbnet
> for
> debat om Dcu og nu bagefter jagter Verner for det samme.

Siden hvornår er Verner Bo Børgesen begyndt at debatere? Han er her kun for
at lave ballade og da slet ikke for at diskutere camping.

Hvad er du her for?

--
Per, Esbjerg

Fra : N/A

Dato : 19-03-05 12:49

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 12:49

Hov' Verner nu smuttede det for dig, det er den forkert grupper du er i,
tilbage til dk.fritid.camping.

Søren

Fra : verner

Dato : 19-03-05 14:28

"Søren" <soren.hansen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Hov' Verner nu smuttede det for dig, det er den forkert grupper du er i,
> tilbage til dk.fritid.camping.
>
> Søren

Uha ja da ) ingen er jo fuldkommen ....udover pedellerne !

> [...]

> din påstand. Jeg tror det første.

Jeg og mange andre er SIKKER på den sidste. Og så skrald griner han
tilligemed af pedellerne ))

> [...]

DU må altså gerne overskride reglerne gang på gang.
Du er den værste her i gruppen til at overskride reglerne ,som er beregnet
til campingstuf, men DU skriver kun
> [...]

> og
> helt ærligt, hvad opnår du ved det, andet end at flertallet givet tænker:

DET må du sgu lære at leve med.

> [...]

> skide en lang march, sammen med de andre brugere.

Jeg tror det er ved at blive sygeligt at du leger skolepedel FUT FUT
FUT og een gang FUT til.

> EOD

EDO
verner FUT FUT FUT ))

Fra : phk

Dato : 19-03-05 15:46

> Uha ja da ) ingen er jo fuldkommen ....udover pedellerne !

Imod dumhed kæmper selv Guderne forgæves, Bo Børgesen, så det .....

> For en sikkerheds skyld FUT FUT FUT FUT alle skifter i Ringsted.

Kan du se hvad jeg mener?

> Du generer dagligt en masse brugere med din pedelvirksomhed, lad dog folk
> få lidt rum !

Det kunne sagtens lade sig gøre, men du fylder rigeligt i det rum, så det
gælder især om at holde dig nede.

> [...]
> vide. Du husserer i ALLE nyhedsgrupper! bliv ved med det og hold dig så

Du, Verner Bo Børgensen, skal være glad for at der kun er ganske få
regelryttere i camping. Du kunne få det meget værre end du har det nu i de
andre grupper.

> Og de ord skulle komme fra NETOP dig ?

Netop, Bo Børgesen, men du fatter næppe en skid af det.

Det har vi tænkt mange gange om dig, men jeg tvivler meget på du på noget
tidspunkt fatter hvor mange der tænker det.

> Og de ord skulle komme fra NETOP dig, hvad har dine indlæg om netedikette
> med camping at gøre ? FUT FUT FUT.

Han har netop futtet, men det er jo gået hen over hovedet på dig.

> Jeg tror det er ved at blive sygeligt at du leger skolepedel FUT FUT
> FUT og een gang FUT til.

Du burde jo vide hvad der står i de regler, du har jo skrevet under på dem
en ekstra gang - næste gang du kører over stregen kapper de ledningen til
dig.

Og bare rolig, vi skal nok holde øje med dig om du begynder at bruge
forbindelsen fra Vordingborg, - det vil blive ganske pinligt at dén
forbindelse skal kappes pga. dig.

Ikke at jeg forventer du vil forstå det er pinligt.

> EDO
> verner FUT FUT FUT ))

Vi kender udemærket dit niveau. Du behøver slet ikke reklamere med det.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 11:12

On Sat, 19 Mar 2005 09:49:45 +0100, "Søren" <soren.hansen@jubii.dk>
skrev:

>Bare rolig, det er kun en prøve.

fint, tastaturer virker, prøv hornet

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Søren M

Dato : 19-03-05 12:44

In news:423be7a4$0$91667$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Søren <soren.hansen@jubii.dk> typed:
> Bare rolig, det er kun en prøve.
>
> Søren

den skulle da vist været sendt til dk.test

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Søren

Dato : 19-03-05 13:03

"Søren M" <soren@xxx.mylers.net> skrev i en meddelelse
> In news:423be7a4$0$91667$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
> Søren <soren.hansen@jubii.dk> typed:

> den skulle da vist været sendt til dk.test

Ja, det havde glemt, det gør jeg så næste gang.

Søren

--
-giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og alt det
onde.

se også - www.campingtips.dk

Fra : Søren M

Dato : 19-03-05 12:45

Fra : kbe

Dato : 20-03-05 10:13

Verner/Bo, det er da utroligt at du bare under mange forskellige navne, vil
forsøge at gøre dig bemærket.
Du må da have et uroligt mindreværdskompleks.
Stakkels dig.
Har du prøvet at få hjælp for det??
mvh
kjeld

Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-05 13:08

,
> --
> -giv os i dag det daglige brød, og fri os fra Carsten Stage "FUT" og hans
> netbetjente.
> se også - www.campingtips.dk

Pjat - har du ikke noget camping.

http://kortlink.dk/pqc

--
Ufrugtbarhed (Impotens)
Der anbefales Ræddiker, Sennop, Roer, Chokolade, Æg,

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 13:37

Jo, men det nået jeg ikke, der kom 29 indlæg der heller ikke dreje
sig om camping, men så blev jeg revet med af de andre.

Søren

Der er da lidt med camping, "se også".

Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-05 13:58

> [...]
> Jo, men det nået jeg ikke, der kom 29 indlæg der heller ikke dreje
> sig om camping, men så blev jeg revet med af de andre.

Nej, ... du startede tråden test - med at provokere med en negativ
udtalelse i signaturen om forsøget på at holde værktøjet, debatgr. effektiv
og hurtig.

Dit indlæg affødte en masse støj - og det var dig der startede.

Der behøver ikke at være camping i signaturen - så dit "se også" er
urelevant som legitimering af indlægget.

Argh, hvorfor fortsætter man. Det er jo gennemskuet.

--
Emne til BE kortet http://kortlink.dk/pqk

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 14:14

Ja, det var det, men alle de frelste kom jo styrtene for at fortælle mig
at det måtte jeg ikke, det var først der støjen opstod.
I signaturen er da frit, hvad der må stå, der er andre der vil sælge "Dæk -
Camping", men
det må jeg ikke, når jeg ikke er med i inderkredsen.

Søren

Fra : phk

Dato : 20-03-05 22:31

> [...]
> "Dæk - Camping", men
> det må jeg ikke, når jeg ikke er med i inderkredsen.

Din signatur fylder mere end 4 linjer. Hvor klog er man så lige - når man
selv tror man overholder normerne. Du har endda quoted hele den besked du
svarede på under din signatur.

Dine fremtidige beskeder her vil der blive klaget over til tdc af mig. Det
kan godt være der vil gå 1-2 uger, men så får du så æren af at skulle skrive
under på at du vil overholde reglerne i fremtiden. Så får vi fred for dig
til den tid.

Spørg bare Verner Bo, han er faldet (nogenlunde) til patten.
--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 20-03-05 23:00

> [...]
> for dig til den tid.
>
> Spørg bare Verner Bo, han er faldet (nogenlunde) til patten.

Nej da, jeg gider bare ikke bruge min tid på hjernedøde skolepedeller.

Hilsen
verner

Fra : Søren

Dato : 20-03-05 23:12

Du er da ikke for klog at høre på, men det er måske Carsten Stage der har
undervist dig.
phk, er du kun netbetjent, der er Carsten Stage der er netoverbetjent ikk'.

Søren

Fra : phk

Dato : 21-03-05 09:09

> Du er da ikke for klog at høre på, men det er måske Carsten Stage der har
> undervist dig.
> phk, er du kun netbetjent, der er Carsten Stage der er netoverbetjent
> ikk'.

Du er en kylling. Du tør ikke engang bruge en emailadresse der er gyldig.

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren

Dato : 21-03-05 09:31

Man kan ikke havde en mail adresse i denne gruppe, for så bliver man også
svinet
til den vej, så beklager, men det er jo det, du gerne ville ikke.
Når der bliver ro her, så komme mailadresse til at virke igen.

Søren

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-03-05 11:08

Søren wrote:
> [...]
> til den vej, så beklager, men det er jo det, du gerne ville ikke.
> Når der bliver ro her, så komme mailadresse til at virke igen.

Men man kunne lade være med at optræde som en kylling og skjule sig bag
anonymiteten.

vh
Jan

Fra : Søren

Dato : 21-03-05 11:37

Det bliver man da nød til sålænge der er sådan nogle selvbestaltet mennesker
i denne gruppen.

Søren

Fra : phk

Dato : 21-03-05 11:47

> Det bliver man da nød til sålænge der er sådan nogle selvbestaltet
> mennesker i denne gruppen.

Hvad er _dit_ formål med at skrive i denne gruppe?

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren

Dato : 21-03-05 13:24

Det _næsten_ det samme som dig.

Søren

Fra : phk

Dato : 21-03-05 13:43

> Det _næsten_ det samme som dig.

Ja, det er fint, Ernst Nielsen.

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 21-03-05 15:23

> "Søren" <soren.hansen@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er fint, Ernst Nielsen.
>

> --
> Per, Esbjerg

Her er igen et eksempel på hvordan Carsten Stages håndlanger Esbjerg Per/phk
fører sig frem.
Han kalder folk øgenavne. Hans ENESTE formål er at chikanere folk, hans
indlæg har INTET
med camping at gøre, IGEN skider han på reglerne for denne nyhedsgruppe.

Hilsen
verner

Fra : Søren

Dato : 21-03-05 15:45

Det nogen der må, og så er der os andre.

Søren

Fra : K. H. Hansen

Dato : 21-03-05 17:02

Sikke en gang sludder, jeg får kun sjældent private mail, men det kan jo
være det kommer.