SportsCamp Prag ?
Fra : Sten Bo

Dato : 15-03-05 12:00

Hej gr.

Plads i Prag?

Det er nu bestemt, at vi igen i år skal bruge en uge i Prag.

Vi var sidste år på http://www.drusus.com/ og var udmærket tilfredse - Man
er megaflinke - men der er ingen pool og da det er rimeligt på landet - både
bus og metro - tænkes det at kravle lidt nærmere.

Min svigerinde, stærk kvinde, og svoger, fra usa komme altid i vores
hovedferie og er nu tvunget med på tur. De er mest til Hawaii - krydstogt,
Caribien, Middelhavet - jakusi og marmor- - og er endelig overtalt til et
kulturchok, lokket af en gammel flot by. Der er vel værelser på pladsen -
eneste betingelse var, at der ikke måtte være pedaliom, huller i gulvet,
.....men derfra og til hygge er jo et stykke.

Vi er nylig blevet anbefalet en plads i Prag, ud af "Plzenvejen, Sportscamp
og ser en nærliggende Caravancamp, ligger også på vestlige side af Prag, og
hvor sporvognen, linie 8 går ind til byen. Man, pæne mennesker, er varme
fortalere.
Vi "arvede" en lille brochure - hvor man oplyser en tilknytning til
Sportsclub prags universitet og jeg kan finde dem på camping kortet, men
tilsyneladende er de ikke på nettet.

Er der nogen der kender den - eller andet godt.

Hilsen

--
Man kan tænke betydeligt længere tilbage end frem.

Fra : fwh

Dato : 17-03-05 09:35

Vi har været på denne plads forrige år i påsken
http://www.sunny-camp.cz/
Der er også værelser til leje og en lokal restaurant.
Desuden behøver man kun at gå 10-15 min til metrostationen.

--
e-post: finn-willum.hansen"snabelA"post.tele.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 17-03-05 09:55

"fwh" <h_dk@notmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Desuden behøver man kun at gå 10-15 min til metrostationen.
>
> --
> e-post: finn-willum.hansen"snabelA"post.tele.dk

Hej Finn

- Hvordan var standarden? Vi har set andre udtale sig rosende - og de har
pool - og da vi var på Drusus sidste år kørte vi forbi med bussen når vi
skulle til Metroen. Men vi syntes, at den så lidt kedelig ud i forbifarten.
Sikkert helt usagligt, idet der var både hegn omkring og træer ud mod vejen
og træer på pladsen.

Jeg har fundet en side der omtaler SportCamp - hed den, på Tjekkisk, så vi
er ikke meget klogere - bortset fra anbefalingen fra de pæne mennesker vi
mødte.

Tak for tippet.

Sten Bo

Fra : fwh

Dato : 17-03-05 15:17

> [...]
> skulle til Metroen. Men vi syntes, at den så lidt kedelig ud i
> forbifarten. Sikkert helt usagligt, idet der var både hegn omkring og

Standarden var høj: altid rent og i orden på baderummene, men vist nok ingen
swimming-pool. Den manglede vi nu ikke i påsken, heller ;) Men prøv at
skrive en mail; man er meget imødekommende.

Vi brugte mest tid på Prag city: ind med metro om morgenen, tilbage sidst på
eftermiddagen og ind at spise om aftenen. Derefter koncertbesøg og husk nu
også at besøge Laterna Magica http://www.laterna.cz/index.php og værtshuset
U Fleku http://www.pragueexperience.com/places.asp?PlaceID=368

I omegnen er der Karlstein og drypstenshulerne, som begge ikke er langt fra
campingpladsen.
God fornøjelse i Prag!

Fra : NIPER technique ApS

Dato : 20-03-05 19:34

Hej
Kan kun tilslutte os Sunny Camp. Meget flotte sanitære faciliteter, hyggelig
og ren plads, flinke og hjælpsomme værter. Skal derned for 3 år i træk -
blir aldrig træt af Prag
Husk også at tage ud til Krizikova Fontæne. (1 times show med kulørt
springvand og musik) www.krizikovafontana.cz Det er virkelig en oplevelse af
de anderledes.

Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-05 19:45

"NIPER technique ApS" <niper@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blir aldrig træt af Prag
> Husk også at tage ud til Krizikova Fontæne. (1 times show med kulørt

Tak for info, vi gemmer...

hilsen

--
Mod udtæring;
Du skal ved aftagende måne die en ung kone, som har født en dreng;