denne nyhedsgruppe er faktisk berømt
Fra : D' for sjovt

Dato : 10-03-05 20:15

For et par dage siden, sad vi et par stykker og talte om nyhedsgrupper og om
hvor nogen på de forskellige grupper, har mest travlt med at rette på de
andre, som skriver på grupperne. Det kunne f.eks. være staverettelser, svar
ovenover eller nedenunder teksten mm.
Nå men denne gruppe blev også nævnt og især Verner så idag måtte jeg lige
ind og smugkigge............
For s....... da, har man da lige travlt i denne gruppe, med at
svine de andre til og især Verner er fremme i skoene her.
Jeg må da indrømme at jeg grinte højlydt over flere af hans svar,
Mavesur gammel mand i svedig undertrøje, fuldstændig undertrykt af konen
tænkte jeg bare, jeg håber da ikke at han opfører sig sådan ud i det
virkelige liv, men det gør han jo nok heller ikke, hvis min intuition holder
stik.

Nå for at dette indlæg ikke skal blive helt off topic, har jeg da et
spørgsmål, kan man imprægnere sit telt med noget af det lort Verner lukker
ud ?????

Signing off - ham der får høvl om lidt !!!!!

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 10-03-05 21:11

"D' for sjovt" <nejnejnej@deterdenværsteemailadresseimitliv.dk> skrev i en
meddelelse news:42309ca2$0$21827$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Signing off - ham der får høvl om lidt !!!!!

Jeps - dit indlæg er da ret uintelligent. Selv Verner kan da ind i mellem
have en faglig vinkel - han har bare en umopden facon. Men dit indlæg har
hverken indhold eller facon. Så dine venner har da ret; denne nyhedsgruppe
tilrækker de underligste typer.

/Flemming U

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 21:41

On Thu, 10 Mar 2005 20:14:41 +0100, "D' for sjovt"
<nejnejnej@deterdenværsteemailadresseimitliv.dk> skrev:

> Signing off - ham der får høvl om lidt !!!!!

tja. sikkert fra flere..

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 10-03-05 22:07

--
Hvad vil du ha´ - ?
- Jeg vil ha´, det du vil ha´.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-03-05 13:07

D' for sjovt wrote:

> Signing off - ham der får høvl om lidt !!!!!

Trolle skal ikke høvles - de skal sultes!

Fra : phk

Dato : 21-03-05 12:45

> Trolle skal ikke høvles - de skal sultes!

Dette er dog ikke en troll - han hedder Keld og kører motorcykel.

--
Per, Esbjerg