ID plader
Fra : Allan Hansen

Dato : 04-03-05 19:34

Hej Ng.

Vi overvejer at ligge fast og derfor vil pille pladerne af vores vogn, med
så er spørgsmålet hvor jeg får fat i de grønne id plader?

Allan Hansen
TLF. 98663167
MOBIL. 20915622
allanh@besked.com

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 06-03-05 00:54

Jeg har i flere år brugt den grønne plade. Jeg ved ikke om der er flere
muligheder, men jeg købte min på den campingplads som jeg var på. Tidligere
var det sådan at pladen var tilknyttet en bestemt plads, nu er det sådan at
pladen er din, du skal forny årsmærket hvert år, også på en campingplads.
Jeg mener at huske at pladen første gang kostede ca 350 kr, og så ca 75 kr
for årsmærket, god camnpingsommer

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N