Dæk på Hobby vogne
Fra : Jens

Dato : 01-03-05 17:14

Jeg mindes en sag med at Hobby ombyttede alle dækkene på vogne solgt omkring
2000 (+/-) da de fabriksmonterede var defekte.

Har netop købt en vogn fra 2001 med "originale" dæk og er lidt nervøs for om
de måske burde have været udskiftet (eller måske er de udskiftet - det er jo
ikke til at vide).

Er der nogen der kan kaste lys over denne sag. Hvilken årgang, hvad hed de
defekte dæk, osv osv?

Mvh

Jens

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 01-03-05 18:42

> Er der nogen der kan kaste lys over denne sag. Hvilken årgang, hvad hed de
> defekte dæk, osv osv?
>
> Mvh
>
> Jens

Ja da! Spørg her: http://www.hobbyinfo.dk/Default.asp?ID=37

De ved alt om din Hobby

Med hilsen

Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
www.campingtips.dk - fra campist til campist

Fra : Jens

Dato : 01-03-05 19:25

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ja da! Spørg her: http://www.hobbyinfo.dk/Default.asp?ID=37

> [...]
Tak for linket, jeg har spurgt, men jeg kunne måske frygte at netop denne
link ikke peger på de allermest uvildige i netop denne sag. Vi får se hvad
de svarer.

Mvh

Jens