moteller i sydtyskland
Fra : Trix

Dato : 28-02-05 22:54

Nogen der har et link til hjemmeside over tyske moteller langs mototvejen i
Sydtyskland.

Det skal være velegnet til en hurtig overnatning, bad og morgenmad.

Hilsen Torben

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 28-02-05 23:20

Du har Formule1, som jeg ikke lige har linlet på, de er meget billige, der
kan være 3 voksne på et værelse, og der er som regel bad og toilet på gangen
nær værelset.
pris i feb. 2004 ca. 250 kr for 1 værelse.

Lidt dyrere er http://www.etaphotel.com/etaphotel/index.html

Der er toilet og bad på værelset, men ellers indrettet som ovenstående til
3 personer. under 350 kr for et værelse.

Disse to hotelkæder som begge ligger ved, eller meget tæt på motorvejene er
efter hvad jeg har erfaret de absolut billigste, ingen luksus, men pænt og
rent og man kan købe morgenmad.
Vi har prøvet begge og har været godt tilfredse.

MVH
Bente Jørgensen

Fra : Jens B. R.

Dato : 01-03-05 17:29

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<422398f8$0$248$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]

> rent og man kan købe morgenmad.
> Vi har prøvet begge og har været godt tilfredse.

Nå men linket til Formule 1 er nu ret let http://www.hotelformule1.com
- det ser dog ud til at det sydligste man har F1 hoteller er Mannheim
og det kan man jo hurtigt nå - især når man som mig kører mc uden
påhæng.

Prisen for et værelse er 29 euro, så det passer meget godt med 250 kr.
Det fine er at man kan bestille på forhånd over nettet og så bare
taste bookingkoden ind når man holder ved porten.

Og ja man får hvad man betaler for intet mere også om til morgenen.

Med venlig hilsen

Jens B. Rasmussen

Fra : T. Hartung

Dato : 01-03-05 17:16

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et link til hjemmeside over tyske moteller langs mototvejen
> Sydtyskland.

Du kan prøve med denne her:
www.linksundrechts.com/index.htm

God fornøjelse

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Klaus Fogh

Dato : 01-03-05 17:27

Organisationen der driver de fleste rastepladser langs de tyske moterveje
har en hjemmeside med oplysninger om de moteller der ligger helt op til
motervejen http://www.tank.rast.de/
Vi har selv flere gange benyttet os af et par stykker og overraskende nok er
der meget stille i motelafdelingerne på trods af nærheden til motervejen.
Sædvanlig tysk standard med gode, rene værelser, -og så kan man altid få et
solidt morgenmåltid før næste dags udfordringer på tyske moterveje.

God tur Klaus