Solsejl ell. markise ?
Fra : pp

Dato : 28-02-05 06:59

Hej Gruppe....

Hvad er nemmest at have med at gøre? Et solsejl ell en markise.?
Det skal være nemt at sætte op (af én person) nogen anbefalinger?
Skal helst være med mindst en side....

Mvh PP

Fra : HK

Dato : 28-02-05 20:19

> Hvad er nemmest at have med at gøre? Et solsejl ell en markise.?
> Det skal være nemt at sætte op (af én person) nogen anbefalinger?
> Skal helst være med mindst en side....
>
> Mvh PP

Hej PP

Vi købte en markise sidste år og har bestemt ikke fortrudt købet når vognen
er på plads
går der ca.10 min. så har vi tag over hovdet, vi tager da også kun markisen
med på ferien syd på da det er så nemt at stille op

HK

Fra : Søren

Dato : 01-03-05 09:56

> [...]
> markisen
> med på ferien syd på da det er så nemt at stille op

Hvor lang tid går med at få den lukket igen. Jeg går ud fra at det er en
pose markise du har ?
Kan lynlåsen ikke nemt drille ?

Fra : Verner

Dato : 01-03-05 12:34

On Tue, 1 Mar 2005 09:55:33 +0100, "Søren" <nospam_svu@ccieurope.com>
wrote:

>Hvor lang tid går med at få den lukket igen. Jeg går ud fra at det er en
>pose markise du har ?
>Kan lynlåsen ikke nemt drille ?

Du skal bruge ca. 3 minutter hvis du bøvler for meget rundt

Hvis man blot er 2 personer er det bare smadder nemt - rul den fast
op, så er lynlåsen ikke noget problem.

Vi bruger ikke andet når vi ruller sydpå.

Verner

Fra : T. Hartung

Dato : 01-03-05 17:30

"pp" <pp@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe....
>
> Hvad er nemmest at have med at gøre? Et solsejl ell en markise.?
> Det skal være nemt at sætte op (af én person) nogen anbefalinger?
> Skal helst være med mindst en side....

Vi bruger solsejl fra Isabella Shadow 360 cm - vejer 4 kg - nem og lynhurtig
at sætte op og pakke - siden ?? hmm ..... brug læsejl

du kan evt. se den her:
www.sitecenter.dk/hartung/sicilienpompei2004/view.nhtml?profile=sicilienpompei2004&UID=10003

--
mvh.