Andet multimedie
Indesign og printere (mac)
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 30-05-01 09:35

Kan det virkelig være rigtigt at InDesign ikke kan printe til
ikke-postscript printere?
Er der ingen workarounds på det?
Quark kan....

Spritt

--
Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk * http://www.trekkies.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-05-01 10:02

"Spritt Schapiro" <spritt@startrekmail.com> skrev:
> Kan det virkelig være rigtigt at InDesign ikke kan printe til
> ikke-postscript printere?
> Er der ingen workarounds på det?
> Quark kan....

På pc går det fint. Jeg erindrer svagt, at der var noget med at den
kun ville understøtte PS, da Adobe lancerede ID? Måske
er det sådan på Mac (jeg ved det ikke).
Ellers kan du vel installere en PS-driver og skrive en PDF-fil.

--
Kurt Lund

Fra : Lasse

Dato : 30-05-01 13:33

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Kurt
Hvad for en version er det? 1,0 eller 1,5? Prøv at update til 1,52..
Kører uden problemer hos mig, men ved 1,0 skal man have en PS printerdriver
installeret, men du burde alligevel kunne printe til en ikke-PS printer..

Mvh
Lasse

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-05-01 22:28

"Lasse" <ldan97@hotmail.com> skrev:

> [...]
> installeret, men du burde alligevel kunne printe til en ikke-PS printer..

Hrm ... Det er altså ikke mig der har problemet ...

--
Kurt Lund

Fra : Lasse

Dato : 30-05-01 23:11

> Hrm ... Det er altså ikke mig der har problemet ...
>
> --
> Kurt Lund

Ups - beklager! Skulle vist have drukket en ekstra kop morgenkaffe

Mvh
Lasse

Fra : J.S.

Dato : 30-05-01 18:31