iPod Shuffle + Sportsetui
Fra : Mikkel U.

Dato : 12-05-05 21:10

Hej,

Har andre end mig ovenstående kombination ?

Jeg har købt sættet idag, og bruger jeg iPodden alene, altså
uden sports "etuiet", er lyden fin, og hopper ikke.
Problemet opstår dog hvis jeg ligger ipodden i etuiet, og dermed
også bruger den lille forlænger, der fulgte med.
Når forlængeren er sat på, falder lyden ud (kun lyd i en høretelefon).

Har andre lignende erfaringer ?

/m

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Michael Holm

Dato : 12-05-05 21:36

Mikkel U. <mikkelu@gmail.com> wrote:

> [...]
> også bruger den lille forlænger, der fulgte med.
> Når forlængeren er sat på, falder lyden ud (kun lyd i en høretelefon).

nu er jeg ikke 100 % om vi taler om samme model, men er forlængeren ikke
kun beregnet på hvis du bruger nogle andre høre-bøffer ?

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Mikkel U.

Dato : 12-05-05 21:50

Michael Holm wrote:

> nu er jeg ikke 100 % om vi taler om samme model, men er forlængeren ikke
> kun beregnet på hvis du bruger nogle andre høre-bøffer ?

Jo, det har du ret i. Jeg har et par Sony som jeg gerne vil bruge. :)

Øv..

/m

Fra : Michael Holm

Dato : 12-05-05 21:53

Mikkel U. <mikkelu@gmail.com> wrote:

> Jo, det har du ret i. Jeg har et par Sony som jeg gerne vil bruge. :)
>
> Øv..
>
> /m

har en ven der købte sportsetui, men han tabte den lille forlænger inden
han nåede at prøve den :( så det er kun med de normale høretlf. - men
der virker det fint...

Fra : Mikkel U.

Dato : 12-05-05 21:57

Michael Holm wrote:

> har en ven der købte sportsetui, men han tabte den lille forlænger inden
> han nåede at prøve den :( så det er kun med de normale høretlf. - men
> der virker det fint...

En helt anden ting, du måske (også) kan afklare:

på min 15 GB åbner jeg blot iTunes, og hiver så de ønskede mp3 filer
over. Dette kan jeg ikke med min iPod Shuffle. Er proceduren en helt
anden her ?

/m

Fra : Michael Holm

Dato : 12-05-05 22:06

> [...]

> på min 15 GB åbner jeg blot iTunes, og hiver så de ønskede mp3 filer
> over. Dette kan jeg ikke med min iPod Shuffle. Er proceduren en helt

er det ikke noget med om du har sat auto fill til eller ej ?
jeg bad en om ikke at gøre det automatisk først gang jeg satte den i..
any way, jeg kan godt trække sange ind på min shuffle, men normalt
vælger jeg den playliste der lyder bedst for tiden, og beder shufflen om
at autofill fra den af...

Har lige lavet en smartt playlist, som tager de nr. ind jeg har spillet
i de sidste 3 dage + de nummer der er tilføjet de sidste 3 dage
(så der er selvfølglig Queen's 3xcd + sebastian stjerne støv + van
morrison alle indkøbt fra den nye danske music store :)